استاندار یزد: جوانان را باور کنیم

یزدفردا دهقانی:استاندار استان یزد در آیین تجلیل از نخبگان جوان وسمن های برتر با عنوان جشنواره" اتفاق"با اشاره به نقش به سزای جوانان در تمامی عرصه ها گفت:ما باید با نهادینه کردن فرهنگ جوان باوری واعتماد به آن ها جوانان را با ور کنیم.
محمد رضا فلاح زاده افزود: جوانان كشورمان از پيش از انقلاب تاكنون در صحنه‌هاي مختلف علمي ، فرهنگي ، صنعتي و عمراني شايستگي خود را نشان داده‌اند.

فلاح زاده به جوانان تاکید کرد: براي رسيدن به بصيرت ، آگاهي، معرفت ، تحصيل علم، تهذيب نفس، تواضع، خدمت‌به مردم، جهاد با دشمنان و رعايت حقوق ديگران تلاش کنید که بتوانید به پیشرفت کشورتا ن کمک کنید.
وی در پایان با اشاره به این که جوانان باید از تجربیات بزرگان استفاده کنند گفت:پيشرفت کشورمان در گرو پيوند خوردن ديدگاه هاي جوانان و بزرگان با تجربه است.
در ادامه این آیین "مهران اژدرپور" مشاور جوان استاندار ومدیر سازمان ملی جوانان با اشاره به این که روز جوان صرفا متعلق به سازمان ملی جوانان نیست افزود: همه دستگاه های تعیین شده موظف به اجرای دستورالعمل ابلاغ شده هفته جوان از سوی استاندارهستند
وی با اشاره به نقش جوانان در جامعه گفت :هرتحولی در جامعه بخواهد اتفاق بیفتد جز به دست همین جوانان ممکن نخواهد بود..
سخنرانی پروفسور" بهزاد" رییس انجمن ریاضی ایران، تجلیل از 12نخبه یزدی و 16 سازمان مردم نهاد برتراز دیگر برنامه های این آیین بود.
گفتنی است این آیین در سالن همایش های هلال احمر استا ن یزد برگزار شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا