هتل رستوران تالار شهر مهریز افتتاح شد، استاندار یزد علیرغم قول قبلی نیامد.
 
مهریز خبرنگاریزدفردا :طی مراسمی با حضور حجه الاسلام برهان امام جمعه مهریز، صفوی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان یزد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان هتل رستوران تالار شهر مهریز افتتاح شد.
در این مراسم اصغر مطهریان، مسئول هتل رستوران تالار شهر مهریز گفت: این مکان بنا به اصل خدمت رسانی شروع به فعالیت نموده است و تمام سعی و تلاش مسئولین و کارکنان آن خدمت رسانی به همشهریان عزیز مهریزی به بهترین نحو ممکن می باشد.
وی گفت: هتل رستوران تالار شهر مهریز با مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع زیربنا در 3 طبقه و با ظرفیت پذیرایی از 1200 نفر ساخته شده است.
وی هزینه ساخت این مکان را بالغ بر 10 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: 3.5 میلیارد ریال از این مبلغ از محل اعتبارات بنگاه های کوچک زودبازده هزینه شدده است.
مطهریان میزان اشتغالزایی این هتل رستوران را 30 نفر ذکر کرد و گفت: مابقی اعتبارات هزینه شده از محل کارهای اقتصادی صندوق قرض الحسنه ولی عصر(عج) مهریز که خارج از سیستم ترازنامه مالی صندوق بوده است تأمین شده است.
مطهریان با ابراز گله مندی از عدم حضور استاندار یزد در مراسم افتتاح این هتل رستوران گفت: آقای فلاح زاده استاندار یزد بنا بر قولی که داده بود قرار بود در این مراسم که ثمره 3 سال تلاش کارگران مهریزی بوده است شرکت کند که متأسفانه حضور نیافت و با توجه به اینکه استاندار محترم قبل از شروع مراسم در شهرستان مهریز بود عدم حضور ایشان برای من سوال برانگیز است.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا