یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد - يزد- فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در بازديد ازخانواده جانباز متوفي ناجا "محمدرضا ستار شمس آبادي" گفت: جانبازان اسوه صبر، ايثار و مقاومت هستند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "احمد کمالي" فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه با خانواده جانباز متوفي ناجا" محمدرضاستارشمس آبادي"ديدار و ضمن تبريک ايام شعبانيه گفت: جانبازان آيينه تمام نماي فداکاري و از خود گذشتگي هستند . 
وي با اشاره به رشادت هاي اين دليرمردان در عرصه هاي نظم و امنيت و دفاع از کيان ايران اسلامي خاطر نشان کرد: ايران اسلامي با وجود اين غيور مردان هميشه در بالندگي و عزت به سر خواهد برد. 
سزهنگ کمالي افزود: شهداء و جانبازان خود چراغ هدايتي شده اند که در گوشه و کنار اين مرزوبوم راه رسيدن به سعادت آخرت را نشان مي دهند. 
اين مقام انتظامي همچنين تاکيد کرد: وظيفه تک تک ما است تا قدردان اين عزيزان باشيم ،چراکه تماميت کشور و استقلال و آزادي آن با رشادت و از جان گذشتگي اين بزرگ مردان به دست آمده و اين سرمايه هاي ارزشمند در هر زمان و مکاني بايد تجليل و ارزشگذاري شوند. 
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان اين ديدار از خانواده جانباز متوفي " محمدرضا ستار شمس آبادي " با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل به عمل آورد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا