پیام استاندار استا ن یزد به مناسبت فرارسیدن هفته جوان :فطرت وسرشت خدایی جوان همواره با پویایی و تحرک در دومیدان"علم و عمل" همراه است

یزدفردا:استاندار یزد در سال نوآوری وشکوفایی و به مناسبت فرارسیدن هفته جوان پیامی را صادر کرد.

یزدفردا:محمد رضا فلاح زاده در این پیام آورده است: جوان تجلی کامل جمال الهی، فصل بهار زندگی وبیت الغزل سروده حیات است وجوان روح مجسم بالندگی وسمبل نشاط، انرژی، امید، ابتکار وتعالی است .
فطرت وسرشت خدایی او همواره با پویایی و تحرک در دومیدان"علم و عمل" همراه است وآن گاه روح پاکش از زلال اندیشه های آسمانی سیراب می شود ودر سپهر معنویت وبندگی به پرواز درمی آید چه صحنه های زیبا که نمی آفریند.
امروز جوان ایران اسلامی چونان شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس الگوی برتر خود در آیینه تمام نمای پیامبراعظم(ص)، یافته وپرتویی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب خود به نظاره نشسته است اینک با الهام از درس های جاودانه عاشورا ادامه راه نورانی امام راحل عظیم اشان را با سرانگشت اشاره های راهگشای رهبر فرزانه انقلاب و در مسیری روشن از امید طی نموده ونقش عظیم خود را در" تعالی و رشد" جامعه اسلامی با روحیه ای سرشار از عدالت خواهی وآکنده از" مهرورزی" تا آینده تابناک ظهور ایفا می کند.
اینجانب خجسته زادروز حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان را به همه جوانان برومند وجوان یاوران پرتلاش این خطه کویری تبریک وتهنیت عرض نموده وموفقیت روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا