استاندار يزد در جلسه توديع و معارفه مديركل سازمان حفاظت محيط زيست:اشاعه فرهنگ حفاظت از محيط زيست وظيفه همگان است

استاندار يزد با تاكيد بر اشاعه فرهنگ توجه به محيط زيست، تمام خلقت را وابسته به محيط زيست عنوان كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در جلسه توديع و معارفه مديركل سازمان حفاظت محيط زيست استان يزد با بيان اين كه گسترش فرهنگ توجه به محيط زيست وظيفه همگان است گفت: همه بايد سراسر ايران را خانه خود، تمام محيط را محيط خود و كل حيات را حيات جامعه و خانواده خود بدانيم.



استاندار يزد با بيان اين كه بايد در برنامه هاي توسعه اي، حفاظت از محيط زيست نيز مدنظر قرار گيرد به توانمند كردن مديريت سازمان حفاظت محيط زيست اشاره كرد و افزود: نقش مديريت اين سازمان، نقشي ارزنده، مستحكم، قوي و پايدار است. وي با اشاره به برخورد با متجاوزين به حريم محيط زيست گفت: بايد مطابق با قوانين و مقررات با متخلفين و متجاوزان به محيط زيست برخورد شود.

فلاح زاده با تاكيد بر توجه به محيط زيست در كنار توسعه كشور، به انتقال برخي از واحدهاي صنعتي به خارج از حريم شهرها اشاره كرد و ادامه داد: مديريت استان در همين رابطه، انتقال برخي از واحدهاي صنعتي به خارج از حوزه شهرنشيني را در دستور كار خود قرار داده است. استاندار يزد خواستار توجه به مقوله محيط زيست در طرح آمايش و سند توسعه صنعت استان شد.

فلاح زاده در پايان با تقدير از خدمات حسيني، مديركل سابق سازمان حفاظت از محيط زيست براي صالحي مديركل جديد اين سازمان آرزوي توفيق كرد.

 

 

 

 
 
 


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا