پيام استاندار يزد به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار

یزدفردا :استاندار يزد به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار پيامي صادر كرد. 

محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: هفدهم مرداد ماه یادآور عروج عارفانه خبرنگار شهید صارمی است كه توسط متحجران بي ريشه به شهادت رسيد. اين روز كه به نام روز خبرنگار مزين گرديده فرصت مناسبي است تا از تلاشها و مجاهدتهاي بي‌دريغ خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بيدار و آزادانديشي كه زبان گويا و چشم بيدار جامعه‌اند قدرداني شود.

امروز عرصه خبررساني در پرتو قلم متعهد و اندیشه های ناب فرزندان برومند ایران اسلامی تجربه نوینی را در حوزه اطلاع رسانی ارائه می كند. بي ترديد دميدن روح اميد و جاري نمودن خون تازه تلاش و فعاليت در شريان جامعه اسلامي از جمله اتفاقات مهمي است كه خبرنگاران مي توانند در تحقق آن نقش مهمي را ايفا كند. ارائه اطلاع رساني شفاف، پرهيز از سياه نمايي و توجه به جنبه هاي اميد بخش اخبار و اطلاعات از جمله فعاليت هايي است كه بايد در توليد اخبار و گزارشات مدنظر قرار گيرد. اين روزها جامعه اسلامي در آستانه جهش بزرگ علمي، عمراني و اجتماعي قرار دارد و همان گونه كه رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در بیاناتشان اطلاع رسانی از خدمات دولت را یک ضرورت مهم عنوان فرموده اند، لذا شايسته است خبرنگاران عزيز با تلاش همه خدمتگزاران خدوم در عرصه اطلاع رساني، با پيشرفت هاي جامعه همگام باشند و انتقال و انعكاس مناسب دستاوردهاي بزرگ انقلاب شكوهمند اسلامي در عرصه هاي مختلف را با عشق و ایمان الهی سرلوحه كار خود قرار دهند.

اینجانب ضمن گراميداشت روز خبرنگار، اين روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر كه خالصانه و صادقانه با قلم خويش در راستاي آرمانهاي بلند امام راحل(ره) و پيشرفت ميهن اسلامي خدمت مي كنند، تبريك گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی همگان را مسئلت می نمایم.

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا