استاندار يزد در نشست ستاد بزرگداشت نيمه شعبان:انقلاب ايران مقدمه اي براي انقلاب حضرت ولي عصر(عج) است

یزدفردا:جلسه ستاد بزرگداشت نيمه شعبان به رياست استاندار يزد و با حضور جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي در سالن حميديا استانداري برگزار شد.



محمدرضا فلاح زاده در اين جلسه با تبريك اعياد خجسته شعبانيه، با بيان اين كه ما هر چه داريم از ائمه اطهار( عليهم السلام) است به مسئله ظهور حضرت مهدي(عج) و برقراري حكومت عدالت گستر اشاره كرد و گفت:علماي اسلام و روحانيون پيرامون زندگي آن حضرت از تولد تا غيبت صغري و كبري و علائم ظهور و اتفاقات بعد از ظهور براي نسل جوان روشنگري و سخنراني كنند و به تبيين اهداف مهدويت بپردازند.

استاندار يزد با بيان اين كه انقلاب شكوهمند اسلامي ايران مقدمه اي براي انقلاب حضرت ولي عصر(عج) مي باشد افزود: از ديرباز مردم ايران اسلامي به لحاظ ارادتي كه به ائمه اطهار (عليهم السلام ) دارند به صورت خودجوش و مردمي هرساله ميلاد با سعادت حضرت ولي عصر (عج) را جشن مي گيرند.

وي با اشاره به اين كه قبل از پيروزي انقلاب اسلامي جشن هاي ميلاد به مراسمي براي ترويج فرهنگ غرب و ابتذال تبديل شده بود، ادامه داد: به لطف خدا بعد از انقلاب اين جشن ها سمت و سوي خوبي پيدا كرد كه بايد با نظارت و حمايت دقيق و مطلوب از بروز برخي از آسيب هاي فرهنگي و اجتماعي در اين گونه مراسم ها جلوگيري كرد.

فلاح زاده به ابلاغ دستورالعمل ستاد بزرگداشت نيمه شعبان به دستگاهها اشاره و بر نقش نهادها بر نظارت و هدايت صحيح اين جشن بزرگ تاكيد كرد.

استاندار يزد در پايان ابراز اميدواري كرد اين جشن ها به سمت و سويي برود كه در نهايت به بصيرت، معرفت و تربيت منجر شود.

شايان ذكر است ، در اين جلسه مقرر شد هياتي به منظور ارزشيابي و نظارت بر جشن هاي نيمه شعبان تشكيل شود تا نسبت به انتخاب برگزيدگان در برگزاري اين مراسم ها و جمع بندي آسيب هاي آن اقدام نمايند.
یزدفردا


 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا