پيام استاندار به مناسبت گراميداشت روز پاسدار و جانباز

یزدفردا:استاندار يزد به مناسبت گراميداشت روز پاسدار و روز جانباز پيامي صادر كرد.

محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: سالروز ولادت سرور و سالار آزادگان جهان حسین ابن علی (ع) و ولادت ابوفاضل حضرت عباس ابن علی (ع) كه به ترتيب به روز گرامیداشت فداکاریها و سلحشوریهای پاسداران انقلاب اسلامی و تکریم و تعظیم ایثارگریهاي جانبازان مزين شده است، خاطره فداكاري اين اسوه هاي آزادگي و ايثارگري را در واقعه بزرگ عاشورا زنده مي كند. به راستي حضرت امام حسين (ع) و حضرت قمر بني هاشم (ع) ، انسان هاي راستینی که شهرت و آوازه شان بر جان و عمق وجود انسان های تمام اعصار نشسته است، همیشه تاریخ راه نجات و سربلندی را به ره پویان مسیر حقیقت نشان مي دهند.

پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان همكاران صديق و باوفاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در مقاطع مختلف انقلاب ، مقابله با تهاجم فرهنگي و عرصه هاي جهاد، شهادت، عمران، صنعت و آباداني ميهن عزيز اسلامي حماسه هاي بزرگي را خلق كرده و مي كند و در اين راه شهيدان والا مقام بسياري را تقديم انقلاب اسلامي كرده است به نحوي كه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) فرمودند اگر سپاه نبود كشور هم نبود. بي ترديد ياد و خاطره جانبازي، فداكاري و رشادت هاي پاسداران و به ويژه سرداران شهيد والا مقام در عرصه هاي جهاد و شهادت هر گز از خاطره ها پاك نخواهد شد.

پاسداران ، جانبازان ، آزادگان و همه ایثارگران ، از مفاخر و ارزش های والای ملت بزرگ ایران محسوب می گردند و حفظ شأن و جایگاه اين بزرگواران وظيفه اي است كه آحاد مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي با بهره گيري از منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) آن را سرلوحه كار خود قرار داده اند.

اينجانب با تبريك اعياد خجسته شعبانيه، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر تبريك و تهنيت عرض كرده و براي همگان از درگاه خداوند متعال موفقيت مسئلت مي نمايم.

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا