تاكيد استاندار يزد بر حضور گسترده مردم در مجالس ختم همسر سومين شهيد محراب


یزدفردا :استاندار يزد با تسليت درگذشت همسر بزرگوار سومين شهيد محراب حضرت آيت ا... شهيد صدوقي، بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم دارالعباده در مجالس ختم آن بانوي مكرمه تاكيد كرد.

"محمدرضا فلاح زاده" در نشست كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان كه با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي در سالن حميديا استانداري برگزار شد گفت: ايشان در دوران سخت طاغوت، مقاطع حساس پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تا زمان شهادت حضرت آيت ا... شهيد صدوقي هم دوش و همراه اين شهيد عزيز بودند.
استاندار يزد از اقشار مختلف مردم خواست تا حضوري باشكوه و گسترده در مراسم ختم همسر سومين شهيد محراب داشته باشند.

فلاح زاده در بخش ديگري از سخانش با اشاره به فرا رسيدن روز پاسدار و جانباز ضمن گراميداشت اين ايام از پاسداران و جانبازان به عنوان همكاران صديق و باوفاي نظام نام برد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در روزهاي اول انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگي و عرصه هاي جهاد، عمران، صنعت و آباداني ميهن عزيز اسلامي حماسه هاي بزرگي را خلق كرده و مي كند و در اين راه شهيدان والا مقام بسياري را تقديم انقلاب اسلامي كرده است.

استاندار يزد در پايان با اشاره در پيش بودن هفته دولت خواستار ارائه گزارش دستاوردها و فعاليت هاي بزرگ دولت نهم در عرصه هاي مختلف كشور شد.

شايان ذكر است ، تعيين يارانه 51 طرح بنگاههاي كوچك، گزارش گروه نظارت، بانك هاي عامل، دستگاههاي اجرايي و فرمانداران در خصوص تاديه تسهيلات برخي از طرحها و ارائه گزارش طرح مطالعاتي بررسي روند تغييرات نرخ بيكاري و ارائه راهكارهاي افزايش اشتغال بخشي از موارد مطروحه در اين نشست بود.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا