مهران اژدرپور رئيس جديد سازمان ملي جوانان استان شد


یزدفردا :مراسم توديع و معارفه رئيس سازمان ملي جوانان يزد با حضور استاندار و جمعي از مديران كشوري و استاني برگزار شد. 

محمدرضا فلاح زاده در اين مراسم با اشاره به حضور پرشور و فعال جوانان در پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و خلق حماسه هاي دفاع مقدس گفت: جوانان ايران اسلامي در عرصه هاي انرژي هسته اي، خطوط انتقال آب، نفت و گاز، ايجاد شبكه راه هاي روستايي و بين شهري، ارتباطات، فرهنگ، صنعت، عمران و آباداني كشور نقش بزرگ و تاثيرگذاري داشته اند.

وي با اشاره به نقش جوانان در گسترش فرهنگ اسلامي گفت: اين جوانان بودند كه با رهبري حضرت امام خميني(ره) فرهنگ ايثار، شهادت، جهاد و فداكاري و فرهنگ غني اهل بيت(عليهم السلام) را جايگزين اسلام آمريكايي و اسلام واپسگرا كردند.

استاندار يزد با اشاره به تاكيد اسلام بر كار و تلاش در همه عرصه ها افزود: بايد با كار و تلاش مضاعف در همه صحنه¬ها و توجه ويژه به مناطق محروم به عنوان ولي نعمتان و صاحبان اصلي انقلاب، زمينه هاي رشد و تعالي هر چه بيشتر كشور را فراهم آورد.

فلاح¬زاده ضمن اشاره به اهميت و جايگاه نماز در اسلام، با بيان اين كه بايد جوانان را به سمت روزي حلال هدايت كرد ادامه داد: روزي حلال موجبات پاكي دل و روح را فراهم خواهد آورد و انسان پذيرش گفتار حق را پيدا خواهد كرد. وي بر كار علمي و معرفتي در اين رابطه تاكيد كرد.

استاندار يزد خواستار هماهنگي هر چه بيشتر دستگاه هاي مرتبط با امور جوانان، جمع بندي مشكلات هر بخش و ارائه پيشنهاد در شوراي هماهنگي ، دخالت دادن جوانان و تشكل ها در برنامه هاي سازمان، برگزاري جشنواره¬هاي كم¬هزينه و پرثمر و حمايت از نشست ها و طرح هاي علمي و پژوهشي در برنامه هاي آينده سازمان ملي جوانان شد.

استاندار يزد در پايان با تقدير از خدمات عابدي نژاد رئيس سابق سازمان ملي جوانان، وي را فردي متدين، متعبد و با تقوا توصيف و براي مهران اژدرپور در سمت رئيس جديد سازمان ملي جوانان آرزوي توفيق كرد.

گفتنی است مهندس مهران اژدرپور فوق لیسانس منابع طبیعی و مسئول سابق بسیج دانشجوئی به عنوان مشاور استاندار و رئيس گروه مشاورين جوان  و در انتخابات شورای اسلامی شهریزد توانست نفر بیست دوم انتخابات شود و با توجه به حضور افراد مطرح در انتخابات و جوانی وی نتیجه قابل قبولی بود .

یزدفردا :برای ایشان آرزوی موفقیت داشته و امیدواریم با پتانسیل جوانی و تعهدی که در ایشان سراغ داریم شاهد تحولات وتوجه بیشتر به جوانا ن در  فعالیت های سازمان ملی جوانان باشیم .

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا