استاندار يزد:بيش از 67 درصد از مصوبات سفر هيات دولت محقق گرديد است

یزدفردا:استاندار يزد به صورت جداگانه با اعضاي شوراي شهر شهرستان هاي مهريز و اردكان در محل سالن حميديا استانداري ديدار و گفتگوكرد. 

محمد رضا فلاح زاده با اشاره به همد لي خوبي كه ميان اعضاي شوراهاي اسلامي شهر در استان وجود دارد گفت: ا گر چه در مسائل اجرايي، وجود تفاوت ديدگاه، طبيعي و معمول است اما بايد تلاش شود اين مسائل در درون شورا حل و فصل گردد و به عرصه هاي عمومي كشيده نشود.

استاندار يزد افزود: توجه به مسائلي چون سرمايه گذاري صنعتي، ايجاد اشتغال و توليد ثروت مي تواند در توسعه شهرها موثر واقع شود و به فرموده مقام معظم رهبري(مدظله العالي) توليد ثروت و اشتغال زايي از جمله امورات پرثواب و با خير و بركت است.

فلاح زاده با تاكيد بر توسعه همه جانبه شهرها ادامه داد: نگاه ها بايد نگاهي توسعه گرا در همه زمينه هاي فرهنگي، معنوي و اقتصادي باشد.

وي با بيان اينكه تاكنون بيش از 67 درصد از مصوبات سفر هيات دولت به استان محقق گرديده اظهار داشت: در رابطه با تحقق ساير مصوبات نيز جلسات متعددي با دستگاه هاي اجرايي و وزارت خانه هاي مربوطه داشته­ايم كه اميدواريم با حل برخي از مشكلات، زمينه تحقق ساير مصوبات نيز فراهم آيد.

فلاح زاده با تاكيد بر حفظ فضاي سبز و زمين هاي كشاورزي در شهرها خواستار واگذاري پروژه هاي عمراني شهري به مردم شد.

شايان ذكر است در اين جلسات پيرامون حل مشكل زمين گورستان و انتقال كشتارگاه مهريز و زمينه ايجاد يك واحد فولاد در اين شهرستان، سرعت بخشيدن به طرح هاي فولاد اردكان، بررسي پروژه شيشه اردكان و پيگيري مسئله پژوهشكده علم و فن آوري اين شهرستان تمهيدات لازم انديشيده شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا