استاندار يزد قاچاق كالا و ارز را ضربه زننده به توليد و توسعه كشور عنوان كرد و خواستار مقابله جدي با اين معضل اجتماعي شد

 یزدفردا :محمدرضا فلاح زاده در مراسم اختتاميه كارگاه مبارزه با قاچاق كالا و ارز كه در محل دفتر آموزش و پژوهش استانداري برگزار مي شد با اشاره به معضل قاچاق كالا و ارز گفت: قاچاق، موجب افزايش جرم و جنايت مي شود و فساد و تباهي را به دنبال خواهد داشت. وي ادامه داد: قاچاق به توليد و توسعه كشور لطمه مي زند و افراد جامعه را از كار و تلاش باز مي دارد.

استاندار يزد با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص مسئله قاچاق گفت: رهبر معظم انقلاب قاچاق را حرام قطعي و مقابله با آن را واجب شرعي عنوان كرده اند كه اين مسئله به خوبي نشان دهنده اهميت برخورد با اين معضل است.

فلاح زاده با بيان اين انساني كه مرتكب قاچاق مي شود دست به هر كاري خواهد زد تا به منافعش دست يابد ادامه داد: بايد با بررسي دقيق علل و عوامل قاچاق كالا و ارز، هدف ها، چالش ها و نيازها را به منظور مقابله بااين معضل به درستي مشخص كرد.

وي با اشاره به جايگاه مردم در مقابله با قاچاق گفت: بايد به مردم در مبارزه با اين معضل اجتماعي نقش داده شود تا برخورد با اين مسئله با موفقيت بيشتري همراه شود.

استاندار يزد در پايان خواستار تعيين نقش و وظايف شوراهاي اسلامي شهر و روستا، دستگاه هاي فرهنگي، خدماتي و قضايي در برخورد با قاچاق كالا و ارز شد.

شايان ذكر است فلاح زاده، پيش از حضور در مراسم اختتاميه كارگاه مبارزه با قاچاق كالا و ارز از بخش هاي مختلف دفتر آموزش و پژوهش استانداري ديدار كرد و ضمن گفتگو با پرسنل اين مركز ، از نزديك در جريان مشكلات و نيازهاي اين دفتر قرار گرفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا