استاندار يزد:هدفمند كردن يارانه ها گامي بلند در راستاي حمايت از محرومان است
 
 
یزدفردا :استاندار يزد گفت: هدفمند نمودن يارانه ها يكي از مهمترين اقدامات دولت در جهت خدمت به مردم و گامي بلند در راستاي حمايت از اقشار مستضعف و محروم جامعه است.
 "محمدرضا فلاح زاده" در نشست ستاد هماهنگي طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها جهت هدفمند نمودن توزيع يارانه هاي استان، بر نقش مهم اطلاع رساني، فرهنگ سازي و ساماندهي وظايف و مسووليتهاي سازمانها جهت اجراي اين طرح تاكيد كرد.


وي افزود: دولت در جهت اجراي اين طرح، براي نخستين بار اقدام به جمع آوري اطلاعات مي نمايد كه بي شك در اين رابطه به همكاري مردم و ارائه اطلاعات دقيق از سوي اقشار مختلف نيازمند است.

استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود، خواستار مشخص شدن ماموريت ها و وظايف فرمانداريهاي سراسر استان در خصوص طرح جمع آوري اطلاعات به منظور هدفمند نمودن توزيع يارانه ها شد و گفت: اسناد و مدارك محرمانه مردم بايد از نظر ايمني و امنيتي كاملا حفظ شود تا در اختيار مامورين رازدار دولت قرار گيرد.
رييس ستاد هماهنگي طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارهاي استان، همچنين با اشاره به حساسيت كار جمع آوري اطلاعات جهت توزيع عادلانه يارانه ها خواستار نظم و انضباط در امورات مربوط به اين امر شد.
استاندار يزد افزود: عده معدودي از مرفهين و سرمايه داران، اجراي اين طرح كه بر پايه عدالت اجتماعي استوار است بر خلاف منافع خود مي بينند و سعي دارند با استفاده از ابزارهاي رسانه اي و تبليغاتي، خدمت دولت به مردم مستضعف را مخدوش نمايند.
فلاح زاده تصريح كرد: احاد مردم بايد با آگاهي كامل از تمام جوانب امورات برنامه ريزي شده توسط دولت، اجازه تفرقه افكني و جنجال آفريني در خصوص اقدامات انجام گرفته در جهت عدالت محوري را به سودجويان و دشمنان نظام ندهند.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا