استاندار یزد با سفر به شهرستان خاتم و حضور در شهر مروست با خانواده شهیدان «حمید تقی زاده رحمت‌آباد» و «پاسدار شهید حسین میرزایی» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "؛ روز پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه استاندار یزد،امام جمعه مروست، فرماندار شهرستان خاتم، مشاور امور ایثارگران استاندار، مدیرکل بنیاد شهید، رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان محلی شهرستان خاتم با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان «حمید تقی زاده» و «حسین میرزایی» با آنان دیدار و گفتگو کردند.
استاندار یزد در دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: وظيفه همه ما است كه حافظ و پاسدار خون شهيدان باشيم زيرا آرامش و امنيت امروز ايران اسلامي مديون جان‌فشانی اين شهداي والامقام است.
«سید محمد میرمحمدی» در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه برنامه دولت تدبیر و امید توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم است تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی، مردم و خیرین بزرگوار مرتفع شود.
گفتنی است شهیدان والامقام «حمید تقی زاده رحمت‌آباد» در سال 1363 در شرق دجله و «حسین میرزایی» در سال 1373 در پیرانشهر به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا