رییس کمیته امداد مهریز :
 سفر مقام معظم رهبری وریاست محترم جمهوری باعث نزول برکات فراوان برای مردم مهریز شده است.
 
مهریز خبرنگاریزدفردا : زارعزاده رییس کمیته امداد شهرستان مهریز گفت: به یمن سفر مقام معظم رهبری وریاست محترم جمهوری به استان یزد مردم شهرستان مهریز نیز از برکات حضور این دو بزرگوار بهره مند شده اند.
زارعزاده افزود طی سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان مهریز تعداد 515 نامه از سوی مددجویان به ریاست جمهوری ارسال گردیده بود که مرجع رسیدگی کننده کمیته امداد مشخص شد و در مدت 2 هفته کل نامه ها بررسی وبه تمامی نامه پاسخ داده شد.
زارعزاده افزود اکثرمددجویان از ریاست جمهوری درخواست مطالباتی داشتند که کمیته امداد در حد مقدورات این نهاد وبودجه تقدیمی ریاست جمهوری که به این نهاد ارائه شده بود کار گشایی کرد.
وی گفت: از 115 نامه ارسالی 117 فقره در خواست وام قرض الحسنه کرده بودند که مبلغ 351 میلیون ریال وام در اختیار درخواست کنندگان گذاشته شد 31 نامه مربوط به کمک جهیزیه بود که مبلغ 157 میلیون ریال کل کمک جهیزیه جذب شده به خانواده ها تقدیم شد همچنین 81 نامه درخواست کمک لوازم خانگی و وسایل ضروری منزل داشتند که 121 میلیون وپانصد هزار ریال نیزتقدیم آنها شد.
زارعزاده گفت : همچنین 246 نامه درخواست وام بلا عوض از ریاست جمهوری کرده بودند که مبلغ 246 میلیون و هشتصد وپنجاه هزار ریال به آنان پرداخت شد و مبلغ 526 میلیون و450 هزار ریال از طرف ریاست جمهوری به عنوان عیدی پایان ماه مبارک رمضان به مدد جویان عادی وطرح شهید رجایی مهریز پرداخت شده است.
وی کل اعتبار کمک ریاست جمهوری برای مهریزیها را مبلغ000/460/429 /1ریال ذکر کردو گفت:  در مورد سفر مقام معظم رهبری مرجع رسیدگی به نامه ها در شهرستان مهریز بهزیستی می باشد اما نامه هایی که مربوط به مددجویان کمیته امداد مهریز بوده است 285 نامه که همگی بررسی وبه کمیته امداد استان ارسال شده است که موضوع اکثر نامه ها درخواست کمک جهیزیه، وسایل ضروری خانه ووام بوده است .
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا