مشاوراستانداریزددر مهریزعنوان کرد : بعضی از مدیران استان همراهی نمی کنند

و این دلسوزی که رییس جمهور و استاندار برای رفع مشکلات مردم دارند در آنها مشاهده نمی شود.

مهریز خبرنگاریزدفردا:طی جلسه ای که با حضور قائم محمدی مشاور استاندار و رییس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد، زارعزاده فرماندار مهریز و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان مهریز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد فرماندار مهریز خواستار انعکاس عملکرد ادارات و نهادهای دولتی به مردم شد.
وی گفت: مردم نیاز به نشاط و امید دارند و عملکرد ادارات و نهادها هرچند برای مسئولین آن نهاد عادی است ولی باید به اطلاع مردم رسانده شود.
وی با اشاره به اینکه برای اندازه گیری هر چیزی وسیله ای است و ملاک اندازه گیری انسانیت از طریق مقایسه رفتارها و کردارها انجام می شود و کسی انسانیت دارد که ایثار می داند و مسئولین باید از حق خود و راحتی شان برای رفاه مردم و همنوعان خود مایه بگذارند.

در ادامه این جلسه قائم محمدی، مشاور استاندار با اشاره به جنگ روانی دشمن و نقش روابط عمومی ادارات در این میدان گفت: جنگ روانی دشمن در بحث اقتصادی فعّال شده ولیکن مردم ما ثابت کرده اند که هر جا انقلاب نیاز داشته باشد در صحنه هستند و روابط عمومی به عنوان رابط بین مردم و مسئولین نقش بسزایی در این جنگ دارند.
وی گفت: رییس جمهور از بحث فعّال بودن و پرکار بودن فلاح زاده استاندار یزد مطّلع هستند و رهبر انقلاب نیز بارها بر این مسئله تأکید کرده اند و شما مسئولین نیز شاهد و ناظر فعالیت های استاندار می باشید.
قائم محمدی افزود: استاندار همانطور که رهبر انقلاب خطاب به ایشان فرموده اند:"شما نیز از جنس رییس جمهور هستید" انصافاً در حال کار کردن و خدمت به مردم است و حتّی برای خودش هم وقت کافی نمی گذارد و اینطور نیست که مثلاً کاری کند که فردا بیاید نماینده مجلس شود و یا در کارهای مالی قرار گیرد و برای خود منابع مالی و پول جمع کند.
مشاور استاندار گفت: اعتقاد استاندار این است که خدا فرصتی برای خدمت به مردم برای من مهیّا نموده است و تا این زمان تمام همّ و غم خود را برای رفع مشکلات مردم گذاشته و من شاهد هستم که استاندارد روزانه 19 الی 20 ساعت مداوم در حال خدمت به مردم می باشد، یا در جلسات حضور پیدا می کند و یا پیگیر مشکلات استان است و کمتر اتفاق می افتد که در هفته 2 یا 3 روز در تهران با وزراء و مسئولین برای رفع مشکلات استان جلسه نداشته باشد.
قائم محمدی ادامه داد: رییس جمهور فردی فعال و در صحنه است و افتخار می کند که خادم ملت ایران است و استاندار نیز انصافاً در صحنه است ولی مشاهده می شود که بعضی از مدیران استان همراهی نمی کنند و این دلسوزی که رییس جمهور و استاندار برای رفع مشکلات مردم دارند در آنها مشاهده نمی شود و اگر همراهی بعضی از آقایان و مدیران بود مطمئناً اوضاع استان بسیار بهتر از این بود که ما الآن شاهد آن هستیم.
وی گفت: هم اکنون 65 درصد از مصوّبات سفر رییس جمهوری به استان یزد اجرایی شده است و حدود 600 پروژه در سطح استان در حال اجراست که این ها زحمات و تلاش ها و خدمات ارزنده دولت نهم را می رساند، هرچند این دولت در بحث اطلاع رسانی مظلوم واقع شده و دشمنان داخلی و خارجی در پی تضعیف عملکرد این دولت هستند.
قائم محمدی در پایان گفت: خواسته استاندار از روابط عمومی این است که روابط عمومی باید کارهایی از استاندار را منعکس نماید که به نفع دولت و نظام باشد و اگر در جایی تعریف و تمجید از استاندار بود حق انعکاس آن مطلب را ندارد و روابط عمومی ها باید این سخنان اما را سرلوحه کار خود قرار دهند که:"سلاح تبلیغات از سلاح جنگ برّنده تر است."

 

یز دفر دا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا