نماينده مردم اردكان يزد  از پيام تسليت مقام معظم رهبري قدرداني كرد (متن کامل پيام  خانواده های تابش و سنایی )

یزدفردا : نماينده مردم اردكان يزد در مجلس شوراي اسلامي با صدور پيامي از مقام عظماي ولايت در خصوص پيام تسليت معظم له براي درگذشت همسرش قدرداني كرد. 

متن کامل  پيام " خانواده های تابش و سنایی " كه نسخه اي از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر می باشد :

انا للله و انا الیه راجعون

همشهریان شریف ، مردم بزرگوار شهرستان اردکان ؛

حضور متعهدانه اقشار مختلف مردم شریف شهرستان اردکان در کلیه مراسمهای تشییع ، تدفین و بزرگداشت آن مرحومه و ابراز همدردی خالصانه شما ، مرهمی بود بر داغ مصیبتی که بر این خانواده گذشت .

بر خود لازم دانستیم تا از ابراز لطف ، همدردی و محبت شما صمیمانه سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به شما مردم شریف را مسئلت نماییم .

بدون شک پیام سرشار از لطف و عنایت مقام معظم رهبری ، سهم بسزایی در تسلی خاطر این خانواده داشت و تحمل بار این مصیبت را بر ما آسان نمود . به جاست تا از عنایت پدرانه آن رهبر عالیقدر ، کمال تشکر و امتنان را داشته باشیم .

همچنین جا دارد تا از ابراز محبت و ارسال پیامهای تسلیت توسط ریاست محترم جمهوری ، روسای محترم سه قوه ، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام ، معاونین محترم رییس جمهور ، وزرا ، نمایندگان محترم ادوار مختلف مجلس و کلیه شخصیتهای کشوری و لشکری به ویژه آقایان سید محمد خاتمی ، میر حسین موسوی ، آیت الله کروبی ، آیت الله ناطق نوری ، مهندس ضرغامی ، سردار احمدی مقدم ، مهندس علی آبادی ، دکتر داوری ، دکتر حسن حبیبی و دکتر قالیباف و کلیه روحانیت معزز ، کمال تشکر و قدردانی را به عمل آوریم .

جا دارد تا از حضور ، ارسال پیام تسلیت و ابراز همدردی از سوی نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار محترم یزد ، معاونین محترم استاندار ، مدیران کل استان ، امام جمعه محترم اردکان ، فرماندار محترم ، شهردار محترم ، اعضاء محترم شورای اسلامی شهر اردکان ، کلیه روسای محترم ادارات ، پرسنل محترم اداری شهرستان و کلیه صاحبان صنایع استان و شهرستان که در این مدت در مراسمات گوناگون ما را مورد لطف قرار دادند تشکر و قدردانی نماییم .

بار دیگر از محضر همه مردم شریف شهرستان اردکان به ویژه اهالی شریف شهرها ، بخشها و روستاهای تابعه و همشهریان بزرگوار مقیم شهرهای تهران ، کرج ، قم و یزد به خاطر زحمات خالصانه شان عذرخواهی نموده ، از خداوند توفیق خدمتگزاری روز افزون به اردکان عزیز و اردکانیان سرافراز را مسئلت داریم .

خداوند روح آن مرحومه را با اولیاء خدا محشور دارد .

والسلام علیکم و رحمه الله

خانواده های تابش و سنایی



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا