یزدفردا:تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴/نگاهی متفاوت و کامل به مرسدس AMG ویژه گران توریسمو +فیلم

شرکت سازنده بازی کامپیوتری گرن توریزمو از کمپانی های سازنده خودرو درخواست کرده است که نمونه های کانسپت خود را برای پانزدهمین سالگرد تولد این بازی به این شرکت ارائه دهند.

کمپانی مرسدس بنز به تازگی از سوپر خودروی AMG Vision Gran Turismo خود رونمایی کرد، اما شانس دیدن این خودرو در جاده ها وجود ندارد و دلیل آن این است که این خودرو برای بازی کامپیوتری گرن توریزمو ۶ طراحی شده است. با اینکه این ماکت برای روز افتتاحیه مرکز تحقیق و توسعه کمپانی مرسدس بنز  در کالیفرنیا طراحی شده بود، تنها یک مدل مجازی به حساب نمی آید. بنز AMG Vision دارای موتور ۸ سیلندر خورجینی با تولید قدرتی معادل ۵۷۷ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور است که در قسمت جلوی ماشین به گونه ای قرار گرفته که تعادل وزنی در دو قسمت عقب و جلو اتومبیل به خوبی برقرار شود.

 AMG Vision Gran Turismo

AMG Vision Gran Turismo

در بدنه این خودرو از آلومینیوم و فیبر کربن  استفاده شده است که وزن آن را به اندازه ۳,۰۵۳ پوند کاهش داده است. از ویژگی های این گرن توریسمو زیبا می توان به استفاده از LED بکار رفته در جلو پنجره و بدنه عضلانی شکل و برآمده آن اشاره کرد.

 تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴/ون جدید شرکت باراباس خانه‌ای لوکس روی چهارچرخ است

نقطه جذاب این ماشین در طراحی داخلی‌اش است که از تکنولوژی بالایی برای راحتی مسافرانش استفاده کرده است.

کمپانی باراباس در آلمان به نظرمی‌رسد که یک استراحتگاه مناسب‌ از ماشین‌های سواری بنز ساخته که درون آن محیطی بسیار جالب طراحی شده و در نمای بیرونی نشان می‌دهد که ماشین استانداری است.

brabus-mercedes-benz-sprinter-15

نقطه جذاب این ماشین در طراحی داخلی‌اش است که از تکنولوژی بالایی برای راحتی مسافرانش استفاده کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ، این خودرو ظاهر دلپذیری دارد و شاید در نگاه اول فکر کنید ،  خصیصه برجسته آن صندلی هایی است که روکش چرم دارند که رو به روی هم قرار دارند.اما نکته قابل توجه دیگر در صندلی ها این است که این صندلی ها به پشت خم می شوند و مسافر می تواند صندلی خودش را تنظیم کند تا به حالت دلخواه درآید. اگر همراه مسافران بیشتر از ۴نفر باشد یک ردیف سوم صندلی به سمت عقب نیز وجود دارد.

برای سرگرمی هم در این ماشین یک تلویزیون ال سی دی بزرگ وجود دارد که قادر به پخش فیلم و کنفرانس و بازی است. در این ماشین ها برا رفع عطش دستگاه قهوه‌ساز و همچنین سیستمی جهت خنک کردن نوشیدنی تعبیه شده است و مسافران می‌توانند در حالی که بروی صندلی نشسته‌اند و تنظیم آن بر عهده خودشان است نوشیدنی میل کنند.

برای نمای خارجی باراباس تغییراتی ایجاد شده که شامل جدید شدن سپرجلو و چرخ های ۱۸اینچی است. اما متاسفانه هنوز جزییاتی درباره اینکه این ماشین چه موقع در دسترس قرار می‌گیرد وجود ندارد و انتظار می‌رود که قیمت بالایی نیز داشته باشد .

منبع: slashgear

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا