یزدفردا:تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴/شرکت پرشیا خودرو حامی هوای پاک

پرشیا خودرو نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران روز چهارشنبه خودروهای کلاسیک را به مقصد کلاردشت از دفتر مرکزی خود همراهی میکند.

به گزارش اخبار خودرو ، پرشیا خودرو نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران روز چهارشنبه خودروهای کلاسیک را به مقصد کلاردشت از دفتر مرکزی خود همراهی میکند.

IMG_7209

 

مسئول ارتباطات بازاریابی و روابط عمومی پرشیا خودرو گفت:شرکت پرشیا خودرو وظیفه خود میداند تا از گروههایی که برای ساختن جامعه سالم میکوشند، حمایت کند. پس از برگزاری گردهمایی خودروهای کلاسیک در شهریور امسال در محل دفتر مرکزی این کمپانی،این بار ب.ام.و ایران قصد دارد روز چهارشنبه ۲۲مهرماه ،با هدف و انگیزه کمک در ایجاد هوای پاک خودروهای کلاسیک انتخاب شده را به مقصد کلاردشت همراهی کند.

خانم کریمی به خبرنگار ما گفت قرار است برای اولین بار خودروی جدید امداد ب.ام.و، یا BMW SERVICE  MOBILE را نیز در این رالی برای حمایت بیشترکلاسیک سواران، در این مسیر همراه داشته باشیم.


تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ -


 
 
 

نسل بعدی لینکلن Continental در نمایشگاه دیترویت رونمایی می شود

مدیر بازاریابی شرکت لینکلن Imran Jalal به تازگی جزئیات جدیدی درباره نسل بعدی لینکلن Continental آشکار کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، مدیر بازاریابی شرکت لینکلن Imran Jalal به تازگی جزئیات جدیدی درباره نسل بعدی لینکلن Continental آشکار کرد.

6241905821306093294

وی در گفتگویی با سایت Car & Driver بیان کرد مدل جدید روی پلتفرم سیستم چرخ جلو محرک قرار می گیرد اما براساس سیستم چهار چرخ محرک نیز خواهد بود.

او همچنین افزود که جلو پنجره این خودرو در سایر مدل ها نیز به کار گرفته خواهد شد. Jalal درباره مشخصات موتوری آن صحبتی نکرد اما بیان داشت که یک موتور دیزلی برای آن در نظر گرفته شده اما خبری از موتور هیبریدی نیست.

به گفته Imran Jalal لینکلن Continental 2017 در نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه رونمایی می شود، بنابراین اطلاعات تکمیلی در همان زمان باید منتشر شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا