یزدفردا:تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴/ارزشمندترین برند خودرویی جهان معرفی شد

براساس یک نظرسنجی جدید که برای رتبه‌بندی برندهای معروف جهان انجام شده است، شرکت خودروسازی تویوتا پس از برندهای اپل، گوگل، کوکاکولا، مایکروسافت و آی‌بی‌ام، به‌عنوان ششمین برند با ارزش جهان و با ارزش‌ترین برند صنعت خودرو شناخته شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، بر اساس یک نظرسنجی جدید که برای رتبه‌بندی برندهای معروف جهان انجام شده است، شرکت خودروسازی تویوتا پس از برندهای اپل، گوگل، کوکاکولا، مایکروسافت و آی‌بی‌ام، به‌عنوان ششمین برند با ارزش جهان و با ارزش‌ترین برند صنعت خودرو شناخته شده است.

در این نظرسنجی، عملکرد مالی هر یک از برندها، میزان تاثیرگذاری کلی و سود بالقوه آنها مورد محاسبه قرار گرفته است. بر این اساس، از میان شرکت‌های خودرویی بی ام و در جایگاه یازدهم و درست بعد از آن مرسدس بنز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.

امسال در این رتبه‌بندی فولکس واگن رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده است. در این رتبه‌بندی، فورد در رتبه ۳۸ قرار دارد و هیوندایی در رتبه ۳۹ ، آئودی در رتبه ۴۴، نیسان در رتبه ۴۹ و پورشه در رتبه ۵۶ با ارزش‌ترین برند‌های جهان قرار گرفته است. از دیگر خودروسازان، کیا در رتبه ۷۴، شورولت ۸۵، لندروور ۸۷ و مینی در رتبه ۹۸ قرار دارند.

 

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴/تولید کامیون در سه شرکت متوقف شد

تولید انواع کامیون در شهریور ماه امسال در سه خودروساز به صفر رسید.
تولید کامیون در سه شرکت متوقف شد

تولید انواع کامیون در شهریور ماه امسال در سه خودروساز به صفر رسید.

به گزارش ایسنا، شهریور امسال تولید انواع کامیون در ارس خودرو دیزل از ۱۶۳ دستگاه در شهریور پارسال به صفر رسید.

در این مدت تولید انواع کامیون در شرکت رایان فن گستر دیزل نیز از ۱۸ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به صفر کاهش یافت.

شهریور ماه امسال همچنین تولید انواع کامیون در شرکت ماموت از ۷۰ دستگاه در شهریور پارسال به صفر رسید.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا