به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ فرماندار خاتم گفت: با تمهیداتی که در این شهرستان اندیشیده شده است، تابستان امسال قطع آب در روستاهای این شهرستان نخواهیم داشت.

محمد زاده رحمانی اضافه کرد: در برخی از این روستاها که مشکل افت فشار وجود داشته است با پيگيري شرکت آب و فاضلاب روستايي استان يزد اقدام به تعویض شبکه آبرسانی و همچنین حفر چاه جدید شده است.

وی اضافه کرد: مشترکان شهرستان خاتم همیشه در مدیریت مصرف همکاری لازم را انجام داده اند، امید داریم سال جاری نیز با مدیریت مصرف مشکلی در زمینه قطع آب نداشته باشیم. 

فرماندار خاتم در همین زمینه نیز ضمن بازدید از روستاهای شهرستان خاتم به روستای شهریاری سفلی رفته و از نزدیک وضعیت آب شرب این روستا را دیدن و ضمن صحبت با مردم از بخش های دیگر روستاها نیز بازدید بعمل آورد.

در این دیدار محمد زاده رحمانی به همراه بخشدار مرکزی راه های ارتباطی این روستاها را نیز بررسی کرد و قول مساعدت و همکاری جهت ترمیم برخی از این راه ها را داد.

این مقام مسئول اظهار داشت: امید داریم با تأمین اعتبار لازم، شبکه های آبرسانی روستاهایی که فرسوده يا داراي نقص و خرابي هستند، تعویض و اصلاح تا مشترکان با مشکلی در این زمینه روبرو نشوند.

محمد زاده رحمانی همچنین با اشاره به آغاز فصل گرما و اوج مصرف آب از مشترکان خواست تا با مدیریت صحیح مصرف آب از استفاده های غیر ضروری در این زمینه پرهیز نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا