مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه مسئولان استان نگاه ویژه ای به استفاده از توانمندی ها و تجربیات بازنشستگان دارند بر استفاده از توانمندی های آنان در عرصه های فعالیت اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در نشست روسای کانون های بازنشستگان دستگاههای اجرایی استان که به میزبانی این اداره کل برگزار شد افزود: این امکان وجود دارد و فضا آماده است که از ظرفیت های این قشر استفاده شود؛ اما باید پیگیری ، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم از سوی کانون های بازنشستگان انجام شود.

وی لزوم ایجاد هماهنگی و همفکری بین کانون های بازنشستگان برای تحقق این هدف را مورد تاکید قرار داد و آمادگی خود را برای همکاری با این کانون ها و حمایت از آنان برای ورود به عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی اعلام کرد.

وی از بازنشستگان به عنوان گنجینه های تجربه دستگاههای اجرایی یاد کرد و گفت: بازنشستگان دارای تجربه های گرانبهایی هستند که باید از آن استفاده شود و تحقق این امر خود نوعی تکریم بازنشستکان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گستردگی فعالیت وزارت امور اقتصادی و دارایی را یادآور شد و گفت: سازمان ها و دستگاههای تابعه این وزارتخانه هر کدام دارای وظایف و عملکرد گسترده ای هستند.

وی توجه وزارت اقتصاد به استفاده از پتانسیل ها و تجربیات بازنشستگان و تعامل و همکاری دستگاههای تابعه این وزارتخانه در استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم بحث استفاده از توان و ظرفیت بازنشستگان این دستگاهها را در استان ساماندهی کنیم و با هماهنگی بیشتر به اهداف توسعه استان برسیم.

 مدیر کل امور مالیالتی استان یزد هم با تجلیل از خدمات بازنشستگان گفت: بازنشستگان آئینه تمام نمای شاغلین هستند و ما باید برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

" سیدرضا نوربخش " گفت: تکریم بازنشستگان تنها نباید بعد از بازنشستگی باشد؛ بلکه شاغلین در ماههای پایان فعالیت کاری و در آستانه بازنشستگی نیز باید مورد تجلیل قرار گیرند و تکریم شوند.

وی خاطر نشان کرد: باید زمینه استفاده از تجربیات بازنشستگان را فراهم نمود و این امکان را فراهم کرد تا انها بتوانند شاداب و پرنشاط  در عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی حضور یابند.

هم اینک 270 نفر عضو کانون بازنشستگان  اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد هستند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا