رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزددر ديدار با رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ضمن تآکید بر لزوم توجه به اصناف،گفت: دارالعباده و دارالعلم یزد همواره در مقاطع مهم و حساس انقلاب حضور پررنگ و موثر خود را نشان داده است که این حضور در میان اصناف و بازاریان از شدت بیشتری نیز برخوردار بوده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان صنعت.معدن وتجارت يزد ، محمدرضا علمدار یزدی با اعلام این که توجه به مشکلات بازاریان و اصناف از نکات مورد اهمیت سازمان است، تصریح کرد: من وظيفه خود ميدانم تا با کمال همکاری و همدلی در حدود چهارچوب ها و ضوابط قانونی مشکلات این بخش مهم اقتصادی را رفع کنم.

رئیس بسیج اصناف کشور نیز با تأکید بر 11 هزار شهید اصناف نقش شهدا اصناف در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی را بسیار ویژه خواند و افزود: شهیدانی چون لاجوردی، عراقی، امانی، طیب، حاج رضایی، هاشمی، حق گویان که با مال و جانشان در راه انقلاب شهید شدند؛ موجب افتخار و نقطه قوتی برای اصناف هستند

وی ضمن اهمیت کار فرهنگی در این بخش، گفت: در حوزه اصناف 50 جلد کتاب درخصوص شهدای اصناف چاپ شده، همچنین 800 دقیقه مستند از شهدای اصناف تهیه شده که هم اکنون در حال پخش از شبکه بازار و شبکه 3 است.

سرهنگ محمد ابراهيم كريمي با اشاره به این که بسیج اصناف بازوی قدرتمند اتاق ها اصناف و اتحادیه ها هستند، تصریح کرد: بسیج اصناف و اتحادیه ها و اتاق های اصناف باید همدل و همزبان باشند و اجازه اختلاف را به کسانی که قصد ایجاد اختلاف دارند ندهند و محوریت وحدت را حفظ کنند.

وی در پایان با تآکید بر این که بسیج اصناف باید زبان و لسان حق داشته باشند، گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با اعضای مرکزی کنگره 10000 شهید اصناف در سال گذشته در تهران برگزار شد اشاره کردند اولین گروهی که به ندای امام لبیک گفت اصناف و بازاریان متعهد بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا