به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در اين ديدار صميمانه كه در محل بخشداري گاريزات و كهدوئيه و در آستانه روز ملي شوراها صورت پذيرفت شوراهاي اسلامي را نهادي برآمده از خواست عمومي مردم هر منطقه ارزيابي كرد و گفت: وظايف و اختياراتي كه طبق قانون اساسي براي شوراهاي اسلامي تعريف شده است نشان از اهميت و جايگاه مهم اين نهاد مدني تاثيرگذار در رونق و آباداني كشور دارد.

فرماندار تفت شوراها را موتور محرك عمران و آباداني در شهرها و روستاها توصيف كرد و اظهار داشت: همگرايي و وحدت اعضاي شوراهاي اسلامي راه را براي خلق اتفاقات مثبت و مهم هموار كرده و توسعه شهر و روستا را سرعت مي بخشد.

زارع قانون را ملاك عمل اعضاي شوراهاي اسلامي عنوان كرد و گفت: اعضاي شوراهاي اسلامي بايد بر قانون مسلط باشند و مصوبات خود را قبل از هر چيز با حدود قوانين و مقررات جاري وفق دهند.

عالي ترين مقام دولت تدبير و اميد در شهرستان تفت بهره گيري از توان همه نخبگان و صاحبنظران براي توسعه مناطق مختلف شهرستان را خواستار شد و گفت: شوراها بايد همه توان خود را براي عمران و آباداني منطقه خود به كار گيرند و از اعتمادي كه مردم به آنان داشته اند امانت داري كرده و خدمت به مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند. وي بر توجه به تحقق خواسته ها و رفع دغدغه هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در حوزه شوراهاي اسلامي و تحقق سياستها و رويكردهاي دولت تدبير و اميد از سوي اعضاي شوراهاي اسلامي تاكيد كرد.

فرماندار تفت همچنين هفته سلامت را تبريك گفت و از خدمات دست اندر كاران اين حوزه خطير در شهرستان تفت قدرداني كرد.

در ادامه اين نشست جمعي از اعضاي شوراي اداري بخش به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند.

سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا