فرماندار تفتخبرداد: توسعه زيرساختهاي بخش سلامت در مناطق روستايي و محروم شهرستان تفت شتاب مي گيرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين سفر با حضور در روستاي چاهوك بخش نير ، همزمان با هفته سلامت از خانه بهداشت اين روستا بهره برداري كرد.

فرماندار تفت در اين مراسم با قدرداني از خدمات و تلاشهاي شبكه بهداشت و درمان تفت گفت: خوشبختانه نگاه مدبرانه، مثبت و تحول گراي دولت به بخش سلامت، راه را براي گسترش چتر بهداشت و درمان در مناطق روستايي هموار كرده است.

اين مقام مسئول توجه به توسعه بهداشت و درمان روستايي را يك ضرورت دانست و ادامه داد: مردم عزيز روستايي شهرستان تفت لايق بهترين خدمت ها و ارزنده ترين اقدامات هستند و مسئولان شهرستان همه تلاش خود را براي ارائه خدمت سازنده به اين مردم سختكوش و قانع به كار خواهند بست.

فرماندار تفت همچنين با حضور در مركز بهداشتي درماني شبانه روزي حضرت ابوالفضل(ع) بخ و گاريزات، مركز راديولوژي اين مركز درماني را افتتاح كرد.

زارع در اين مراسم، هفته سلامت را فرصتي براي تبيين دستاوردهاي دولت در بخش بهداشت و درمان عنوان كرد و گفت: اجراي طرح تحول سلامت با هدف ارتقاي خدمت رساني در اين حوزه خطير ادامه خواهد يافت و مردم نتايج ملموس آن را بيش از پيش درك خواهند كرد.

فرماندار تفت بر همكاري همه بخشها براي توسعه زيرساختهاي بخش سلامت در مناطق محروم تاكيد كرد و خواستار توجه به بحث "پيشگيري" در حوزه سلامت و بهداشت شد. وي در ادامه ضمن بازديد از بخشهاي مختلف اين مركز درماني با كادر درماني ديدار و گفتگويي صميمانه داشت و در جريان روند خدمت رساني در اين مركز قرار گرفت.




سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا