در نشست مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، فرماندار خاتم و اعضای شورای اسلامی مروست که در محل فرمانداری خاتم برگزار شد بر فرآیند نصب سیستم کنتورهای هوشمند و سرعت در اجرای آن تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم در این نشست؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد با ارائه گزارشی از وضعیت بحرانی آب در سطح کشور و استان، درخواست کشاورزان مروستی را تحسین کرد و قول مساعد داد در اولین جلسه مدیریت بحران آب استان این موضو ع مطرح شود.
امامی اضافه کرد: با تاکیدات استاندار یزد از شرکتهای زیر مجموعه توانیر بخصوص شرکت آب منطقه ای استان خواسته شد که در نصب سیستم کنتورهای هوشمند سرعت دهند.
در ادامه این نشست همچنین فرماندار خاتم به شرح اقدامات انجام گرفته در خصوص مقابله با اضافه برداشتها، پلمپ چاه های غیرمجاز و نصب کنتورهای هوشمند اشاره و یادآور شد: تسریع در این روند نیاز به هماهنگی بین بخشی بیشتر شرکتهای آب منطقه ای و توزیع برق استان یزد دارد.

اعضای شورای اسلامی مروست نیز عنوان کردند که بمنظور حفظ و صیانت از سفره های آب زیر زمینی، نصب سیستم کنتور هوشمند و اعمال برنامه خاموشی زمستانه چاه های کشاورزی، به یکی از مطالبات تبدیل شده و تقاضا داریم مسئولین استانی از جمله شرکت آب منطقه ای استان از این فرصت استفاده نموده و در نصب کنتورهای هوشمند تسریع بعمل آورد.




سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا