یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برابر اعلام فرمانده ناجا، پلیس استان از نظر سلامت اداری از بین 20 استانی که مورد ارزیابی قرار گرفته رتبه اول کشوری را داراست و در خصوص نحوه عملکرد نیز از 100 امتیاز 86 امتیاز را کسب کرده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد، سرهنگ "ایرج کاکاوند" در حاشیه گفتگوی خبری که با حضور فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه یزد انجام شد گفت: بازرسی از مجموعه پلیس استان یزد به مدت چهار روز توسط تیم های اعزامی از پلیس های تخصصی ناجا انجام شد.

سرهنگ کاکاوند ضمن اشاره به انجام بازرسی رشد تعالی فردی و سازمانی توسط کارشناسان ناجا افزود: در این دوره از بازدیدها، ارزیابی عملکرد کارکنان و سازمان در دو محور تعالی سازمان و سلامت اداری اجرا شد.

وی افزود: میزان رضایت مندی مراجعین از عملکرد و رفتار کارکنان پلیس و همچنین وضعیت سلامت اداری در کلانتری و پلیس های تخصصی استان یزد از طریق نظر سنجی صورت پذیرفت.

کاکاوند ضمن اشاره به بازرسی از 17 کلانتری استان یزد توسط بازرسان ناجا تصریح کرد: رضایت مندی مردم از رفتار کارکنان، نحوه برخورد ماموران با مردم، میزان توجه ماموران پلیس به خواسته های مردم، مهارت، سرعت عمل و پاکی و درستکاری ماموران در اجرای ماموریت های خود، جزو شاخص های مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج بازرسی های انجام شده وضعیت مطلوبی در عملکرد پلیس استان یزد مشهود بوده و این فرماندهی در اکثر موضوعات کاری خود رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای را داشته است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برابر اعلام فرمانده ناجا، پلیس استان از نظر سلامت اداری از بین 20 استانی که مورد ارزیابی قرار گرفته رتبه اول کشوری را داراست و در خصوص نحوه عملکرد از 100 امتیاز 86 امتیاز را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: این رتبه، لوح زرین و مدال افتخاری بر قامت سبز پوشان عرصه نظم و امنیت استان یزد می باشد و زمانی کسب این رتبه بیشتر مورد اهمیت قرار می گیرد که به ماموریت های ناجا توجه کنیم؛ یک قسمت از ماموریت های پلیس برقراری نظم و امنیت و قسمت دیگر مبارزه با فساد در تمام حوزه ها است.

کاکاوند ضمن تاکید به شرایط دینی و اعتقادات مذهبی مردم یزد خاطر نشان کرد: مشارکت و همدلی و همکاری مردم دارالعباده یزد با پلیس و قانون مداری آنها نیروی انتظامی را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا