نامه وارده به یزدفردا (انتخابات مجلس هشتم 230)

 

جوابی به مطالب عجمین :اندکی به خود آییم این همه اصرار برای نامزدی نمایندگی مردم به چه منظوری انجام می شود؟ واصل تقوای سیاسی منتشره در یزدفردا  

جناب آقای عجمین
شاید این سخنان اگر از سوی کسی که متولی بخشی از فرهنگ استان است صادر نمی شد نیازی به این چند خط یادآوری نبود. اما چون بر کرسی سازمانی تکیه زده اید که متولی فرهنگی است باید گفت که اگر خود شما صلاحیتتان بدون اعلام ادله یا شبهه های قانونی احراز نمی شد و یا رد می شد دست بر روی دست می گذاشتید و از حیثیت خود دفاع نمی کردید ؟
نیازی به پاسخ نیست فقط پاسخ را برای نفس خود مرور کنید.
فراموش نکنید که در فرهنگ اسلامی کسی که منظلم باشد به اندازه ظالم مورد نکوهش قرار می گیرد پس اگر کسانی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا در پی دفاع از حیثیت خود برآیند نه تنها ناپسند نیست بلکه کاری پسندیده است .
نکته مهم تر این که بنا به فرمایش امام راحل مردم قیم نمی خواهند مردم نمی خواهند بدون دلیل کسانی به جای آنان دست به انتخاب بزنند مردم می خواهند خود آزادانه انتخاب کنند.
حتما نامه امام راحل به شورای نگهبان را در آستانه انتخابات مجلس سوم به یاد می آورید که خطاب به شورای نگهبان فرمودند (نقل به مضمون)کاری نکنید جوانان بریزند در خیابان و بر علیه شورای نگهبان شعار بدهند و زمانی به خود نیایید که دیگر انجمن حجتیه همه چیزتان را بر باد داده باشد .
پس بدانید که شورای نگهبان معصوم نیست و نامزدها بنا بر فرهنگ اسلامی وظیفه دارند چنانچه در حقشان ظلمی خواسته یا ناخواسته روا شده از حیثیت خود دفاع کنند.
آری مردم به اصلح رای خواهند داد و چه بسا اصلح کسی است که پس از دفاع از حیثیت خویش صلاحیتش تایید شده باشد.
جناب آقای عجمین کمی با بصیرت به موضوع بنگرید و از دایره های تنگ دگماتیسم بیرون بیایید و به حقوق انسان ها و شهروندان با بصیرت بنگرید.
ملت ما پیرو آن امامی هستند که فرمود : مردم قیم نمی خواهند و در برابر تایید نشدن فردی ، در خطابی عتاب آمیز به شورای نگهبان فرمود: شما به چه حقی کسی را که نماز می خواند رد صلاحیت کرده اید ؟
به خود بیاییم و گرایش به فرهنگ و اخلاق اسلامی را نسبت به گرایش های سیاسی در اولویت قرار دهیم

امضاء محفوظ

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا