زاكاني: ايجاد سايت‌ با ظاهر اصولگرا از تاكتيك هاي جريان دوم خرداد است(انتخابات مجلس هشتم 214) 

علیرضا زاکانی ، از نزدیکان دولت نهم ، طی سخنانی در نشست انتخاباتی جبهه متحد اصول گرایان طی سخنانی به تحلیل سناریو ی انتخاباتی اصلاح طلبان پرداخت و تلویحا مخالفت هایی که از سوی شخصیت ها و محافل اصول گرا با برخی سیاست ها و رفتار های دولت نهم وجبهه ی متحد می شود را به اصلاح طلبان نسبت داد و آن را توطئه ای بزرگ علیه انقلاب و نظام دانست.

عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان ، در این نشست ادعا کرد، ايجاد سايت‌هاي نفوذي كه در ظاهر رويكرد اصولگرايانه داشته و در اصل نفوذي هستند، از تاكتيك‌هاي اصلاح‌طلبان دوم خردادي است.

به گزارش فرارو به نقل از فارس، عليرضا زاكاني عضو هيئت اجرايي جبهه متحد اصولگرايان روز پنج‌شنبه طي سخناني در مراسم افتتاحيه ششمين همايش سراسري جبهه متحد اصولگرايان به بررسي استراتژي و تاكتيك‌هاي اصلاح‌طلبان در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: اتفاقات رخ داده در روزهاي اخير حلقه‌اي از زنجيرهاي طراحي شده توسط رقيب است.

زاكاني در تقابل قرار دادن حاميان دولت و شهرداري تهران و بازگرداندن افكار عمومي از سوي اين دو به سوي خود در وقت مقتضي را يكي از تاكتيك‌هاي اصلاح‌طلبان دوم خردادي در ايام انتخابات مجلس هشتم عنوان كرد.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه انقلاب ما با تجلي اراده مردم دردسر بزرگي براي نظام سلطه جهان است، خاطرنشان ساخت: به همين دليل اصرار داريم كساني به مجلس راه پيدا كنند كه پايبند به ارزش‌هاي انقلاب و اسلام باشند.

زاكاني با بيان اينكه در مقابل اصولگرايان، كساني هستند كه اعتقادي به باورها و ارزش‌هاي ذكر شده ندارند، اظهار داشت: حتي متاسفانه در مقطعي شاهد بوديم كه بعضي از افراد اين گروه نقش ستون پنجم را بازي مي‌كردند تا انقلاب يا منقرض شود و يا دست‌بسته تسليم بيگانگان شود.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع مردم قم بيان داشت: ننگي كه مقام معظم رهبري از آن ياد كردند معلوم است كه بر پيشاني چه كساني نقش بسته است.

عضو هيئت اجرايي جبهه متحد اصولگرايان و نماينده مجلس هفتم با اشاره به حمايت‌هاي آشكار آمريكا و غرب و بخصوص حمايت اخير بوش از اصلاح‌طلبان، تصريح كرد: در آخرين روزهاي جنگ و هنگامي كه شرايط جنگ برايمان دشوار شده بود، امام در پيامي فرمودند كه فرزندان من متر به متر بجنگند و شرايط امروز نيز تقريباً همانند آن روزهاست چرا شرايط و سخنان مقام معظم رهبري نشان مي‌دهد كه امروز شرايط ويژه‌اي بر كشور حاكم است كه اگر غفلت كنيم، فرداي اسارت‌باري خواهيم داشت.

زاكاني با تاكيد بر اينكه رقيب خواهان تفرقه در ميان اصولگرايان است تا توان رقابت ما را پائين آورد، اظهار داشت: يكي از دستورالعمل‌هاي رقيب نااميد كردن مردم از اصولگرايان به شيوه ناكارآمد جلوه دادن مجلس و دولت فعلي است.
البته اقای زاکانی به واقعیت های تلخ در عرصه های اقتصادی ، مدیریتی ، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دو ساله ی اخیر در ایران که کشور و ملت را گرفدار کرده است ،هیچ اشاره ای نکرد.

وي در ادامه سخنان خود به بخش‌هايي از برنامه‌هاي جناح رقيب اصولگرايان در انتخابات اشاره كرد و ادعا کرد: ناگزيركردن رقيب يعني اصولگرايان به بازي زود هنگام، ناهموار كردن مسير تصويرسازي، تزريق بحران‌هاي موضعي و متوالي بر جامعه، تشديد فشارهاي خارجي، تحريك افراد عصبيت‌دار اصولگرا براي استفاده‌هاي بعدي، به كارگيري تكنيك شايعه، استفاده از دروغ های بزرگ، جنجال آفريني، انتشار بيانيه و القاي عدم امانت‌داري مسئولان در انتخابات از شيوه‌هاي جنگ‌رواني اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم است.

این عضو هيئت اجرايي جبهه متحد اصولگرايان در تقابل قرار دادن حاميان دولت و شهرداري و بازگرداندن افكار عمومي از سوي اين دو به سوي خود در وقت مقتضي را يكي ديگر از تاكتيك‌هاي اصلاح‌طلبان در ايام انتخابات مجلس هشتم عنوان كرد و اظهار داشت: ايجاد سايت‌هاي نفوذي كه در ظاهر رويكرد اصولگرايانه داشته و در اصل نفوذي هستند، تشديد فعاليت‌ رسانه‌هاي محلي و ... از ديگر تاكتيك‌هاي اصلاح‌طلبان است.
زاكاني با تاكيد بر اينكه اصلاح‌طلبان به طور واضح به دوربرگردان سياسي مي‌انديشند، خاطرنشان ساخت: آن‌ها سناريوي كاملاً عملياتي را براي ما طراحي كرده‌اند و از اين روي ما نبايد با اقدامات خود در چاله آن‌ها بيفتيم بلكه بايستي با تاكيد بر وحدت، از ليست جبهه متحد اصولگرايان حمايت كنيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا