(انتخابات مجلس هشتم 187)

عبدالرسول دوران در جلسه بررسي مسائل و مشكلات انتخابات شهرستان مهريز

مجلس محل تجمع نخبگان و افراد دلسوز براي نظام است

معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد با اشاره به اينكه مجلس محل تجمع نخبگان و افراد دلسوز براي نظام است اظهار داشت، گزينش افراد براي اين سمت مستلزم احراز صلاحيت داوطلبان مي باشد كه آن نيز تابع بررسي دقيق و صحيح هيئت اجرايي و در وهله بعد هيئت نظارت شوراي نگهبان است.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد عبدالرسول دوران در جلسه بررسي مسائل و مشكلات انتخابات شهرستان مهريز افزود : با عنايت به تجارب كسب شده در دوره هاي گذشته اميد مي رود با وجود تمام موانع و مسائل با كمترين مشكل در زمان برگزاري انتخابات روبرو شويم.

وي ادامه داد : در اين راستا فعاليت هاي شبانه روزي وزارت كشور به دليل اطمينان بيشتر بوده و با برگزاري مانورهاي متعدد انشاءا... تدابير لازم براي رفع نواقص موجود اتخاذ خواهد گرديد.

دوران تصريح كرد : عزم جدي ستاد انتخابات كشور براي برگزاري انتخابات مكانيزه استفاده از ظرفيت هاي لازم براي هر چه بهتر شدن انتخابات است و بعد از انتخابات شمارش آراء و فراهم نمودن شرايط لازم براي كاهش تنش هاي احتمالي از مهمترين فعاليت هاي ستاد انتخابات است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار گفت : با توجه به بندهاي مختلف قانون انتخابات كليه دستگاهها موظف به ارائه تمام نيرو و امكانات خود به ستاد انتخابات شهرستانها هستند كه برنامه ريزي و هماهنگي در اين خصوص ضروري است.

دوران حضور گسترده مردم در استقبال از مقام معظم رهبري و بالاتر بودن ميزان مشاركت مردم استان يزد در انتخابات دوره هاي گذشته را به فال نيك گرفت و اظهار اميدواري نمود: در اين انتخابات نيز با حضور گسترده مردم حماسه ديگري در استان تكرار شود. معاون سياسي و امنيتي استانداري در پايان هيئت هاي اجرايي، بازرسي و نظارت را سه حلقه به هم پيوسته دانست و خواستار دقت و تلاش آنان در فراهم نمودن زمينه لازم براي حفظ سلامت و صيانت از آراء مردم شد. وي همچنين بر لزوم خوداري اعضاي از اعلام نظر در خصوص كانديداها و نتايج كسب شده تاكيد نمود .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا