محصل همداني نماينده مجلس :مناطق محروم يزد نياز فوري به اعزام پزشكان دارد (انتخابات مجلس هشتم 184)

خبرگزاري فارس: نماينده مردم بافق از نياز خانه‌هاي بهداشت استان يزد به پزشك خبر داد و از بسيج سازندگي خواستار رفع مشكلات درماني منطقه شد.


به گزارش خبر گزاري فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني بسيج سازندگي، محمد تقي محصل همداني ضمن اشاره به محروميت بالاي استان يزد، اظهار داشت: بسيج سازندگي بايد در عرصه محروميت‌زدايي به كمك مردم بشتابد كه بي‌شك فعاليت‌هاي اين نهاد در شناسايي افراد بي‌بضاعت و كمك به آنها موثر خواهد بود.
وي همچنين مصوبه مجلس در مورد اصلاح اختيارات بسيج سازندگي را به منزله واگذاري پروژه‌هاي بزرگ به اين نهاد خواند و تصريح كرد: بي‌شك با كمك اين مصوبه نيروهاي بسيج سازندگي مي‌توانند در پيشبرد پروژه‌هاي ملي فعاليت كنند.
عضو كميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي از سرماخوردگي ويروسي به عنوان بيماري شايع در استان يزد نام برد و اضافه كرد: خانه‌هاي بهداشت به ميزان كافي در استان وجود دارد اما با كمبود پزشك در اين مراكز به خصوص در شهرهاي ابركوه، خاتم، بافق و ... مواجه هستيم.
نماينده بافق در مجلس در پايان خاطر نشان ساخت: بسيج سازندگي مي‌تواند نياز مناطق دوردست به امكانات درماني را پوشش داده و امكان ويزيت مردم توسط پزشكان را فراهم كند به خصوص در شرايطي كه با كمبود پزشك زن در استان مواجه هستيم.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا