آخرين مهلت نظر سنجي شماره 2 يزدفرداو در خواست كمك فردائيان (انتخابات مجلس هشتم 180)

نظر سنجي شماره 2 يزدفردا كه در مورد انتخابات مجلس هشتم از تاريخ سوم بهمن ماه 1386 در يزد فردا استارت خورد با حمايت كاربران محترم و استقبالشان روبرو بوده و تا لحظه انتشار اين خبر 3021 نفر در اين نظر سنجي شركت نمودهاند كه خود براي برگزار كنندگان اين نظر سنجي باعث دلگرمي است .

و تعداد راي دهنگان اين نظر سنجي از آن جهت قابل تامل است كه هركامپيوتر تنها يك بار مي تواند راي بدهد و تاكنون نتيجه اين نظر سنجي نشان مي دهد كه گرايش راي دهندگان بييشتر به متوجه كانديداهاي مستقل مي باشد و به حر حال تا پايان نظر سنجي كه ساعت دوازده روز شنبه 27 بهمن ماه مي باشد بايستي صبر كنيم و انشالله در روز يكشنبه نتايج كامل اين نظر سنجي به اطلاع كاربران محترم خواهد رسيد .

يزدفردا بدينوسيله از تمامي علاقمندان درخواست مي نمايد با شركت در اين نظر سنجي در شناخت افكار موجود در جامعه ما را ياري دهند .

گفتني است :يزدفردا از تمامي علاقمندان درخواست كمك داشته و اميدواريم در معرفي اين نظر سنجي به افكار عمومي ما را ياري داده و چنانچه سئوالات مهمي براي نظر سنجي هاي بعدي داشته باشند يزدفردا آمادگي برگزاري آن را داشته و اميد واريم تمامي انديشمندان ما را در ارائه نظر سنجي هاي مفيد ياري نمايند و بتوانيم از فضاي ايجاد شده در راه رشد جامعه مترقي اسلامي و ايراني گام برداريم .

نظرسنجي شماره دو يزدفردا :به نظر شما كداميك از گزينه هاي زير در حوزه انتخابيه استان يزد اكثريت آراء ورود به مجلس هشتم را را به خود اختصاص خواهند داد (تاریخ ایجاد : 1386/11/03)
افراد مورد حمايت گروههاي اصلاح طلب 994 نظر
 32% 
افراد مورد حمايت گروههاي اصولگرا 897 نظر
 29% 
افراد مستقل 1130 نظر
 37% 
جمع 3021 نظر  
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا