(انتخابات مجلس هشتم 178)

يزدفردا :پنج سایت اینترنتی در ایران به اتهام ارتکاب تخلف انتخاباتی مسدود شدند.

دادستان تهران این سایتها را به مسموم کردن فضای انتخاباتی متهم کرده و گفته دستور مسدود شدن این سایتها پس از آن صادر شده که گردانندگان سایتها به تذکراتی که به آنها داده شد اعتنا نکردند.

وی بی آنکه اسامی سایتهای مسدود شده را اعلام کند هشدار داده است: "برخی از پایگاههای اطلاع رسانی بی ‌نام و نشان و افرادی که مشی آنها شایعه‌ سازی علیه برخی نامزدها و تهمت و افترا به آنان و ناسالم کردن فضای انتخاباتی است، شناسایی و این پایگاهها را فیلتر می ‌کنیم".

همزمان، وزیر ارشاد ایران نیز به سایتهای اینترنتی هشدار داده که در ایام انتخابات، خودشان نظارت کافی بر فعالیتهای خود داشته باشند، وگرنه "اقدامهای لازم در مورد آنها انجام می شود".


» هشدار وزارت ارشاد ایران به سایت‌های اینترنتی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به سایت های اینترنتی در مورد نحوه فعالیت در روزهای انتخابات هشدار داد.

محمدحسین صفار هرندی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفت: "سایت ها و پایگاه های اینترنتی در ایام انتخابات، خودشان نظارت کافی بر فعالیت های خود داشته باشند، در غیر این صورت، اقدام های لازم در مورد آنها انجام می شود."

آقای صفار هرندی افزود اگر این سایت ها به ثبت رسیده باشند و "تخلف" کنند، وزارت ارشاد به آنها تذکر می دهد، ولی سایت های ثبت نشده به کمیته رسیدگی کننده به تخلفات ارجاع داده می شوند.

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا