(انتخابات مجلس هشتم 162)

برخي دوم خردادي ها وعده كشف حجاب داده اند


يزدفردا :دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان گفت: يكي از تئوريسين‌هاي جريان دوم خرداد در خصوص اقدامات اين جبهه در صورت پيروزي در انتخابات مجلس هشتم، گفته است كه اگر در انتخابات پيروز شوند دولت را از صدر تا ذيل عوض كرده، در منطقه آرامش ايجاد مي‌كنند و سوم اينكه كشف حجاب خواهند كرد.

به گزارش  فارس، شهاب‌الدين صدر دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان بعد از ظهر امروز چهارشنبه طي سخناني در نشست مسئولان بسيج دانشجويي 100 دانشگاه كشور در دانشگاه تربيت معلم تهران، استقلال را يكي از مهمترين دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي ايران دانست و با اشاره به اينكه استقلال در همه ابعاد آن بسيار مهم است، تصريح كرد: در وهله اول ما به لحاظ مبنايي به خاطر مسلمان بودن نمي‌توانيم سلطه ديگري را بر خود پذيرفته و تحمل كنيم و هرچند ممكن است پس از انقلاب اسلامي در قواي سه‌گانه اشتباهاتي داشته باشيم، اما نكته‌اي كه همه بر روي آن اتفاق نظر دارند اين است كه مسئولين ما با هر كيفيتي، خودشان براي مملكت تصميم‌گيري مي‌كنند و كسي تصميمي را به آنها ديكته نمي‌كند.

وي افزود:‌ اين امر برگرفته از ارزش‌هاي ديني ما نيز هست و ملت ما با وجود دادن هزينه‌هاي زياد مانند دادن هزاران شهيد در اين راه، براي اين عزت و سربلندي ارزش زيادي قائل هستند.
دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان با تأكيد بر اينكه استقلال سياسي ما در دنيا ثابت شده است، اضافه كرد: امروز همه مي‌دانند كه رأي و نظر ما در اختيار خودمان است كه اين امر در دنيا بي‌نظير است چرا كه حتي كشورهايي كه نام غيرمتعهد بر آنها نهاده شده است نيز به نحوي به جايي وابسته هستند.
صدر علت خصومت و كينه‌ورزي دشمنان با ايران اسلامي را نيز همين استقلال كشور عنوان و تأكيد كرد: به نظر مي‌رسد تمام دعواها، دشمني‌ها، تهديدها، تهاجمات فرهنگي، سياسي، اقتصادي و ... دنيا با اين انقلاب بر سر اين موضوع است كه كشوري به نام اسلام، استقلال پيدا كرده و توانسته‌ است بر روي پاي خود بايستد چرا كه آنها مي‌خواهند ما از اين موضع مستحكمي كه به نام اسلام در دست داريم، خارج شويم.
وي در ادامه افزود: اين راهي كه ملت ايران اسلامي در پيش گرفته‌اند با عوض شدن دولت‌ها و مجالس تغيير نمي‌يابد چرا كه ما دولت و مجالسي با گرايشات خاص را نيز تجربه كرده‌ايم اما دنيا مشاهده كرد كه مردم ايران راه خود را به بركت جمهوري اسلامي ايران و رهبري امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي پيدا كرده است.
دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اينكه همانگونه كه ايران اسلامي راه خود را پيدا كرده و به آن ادامه مي‌دهد، دشمنان نيز فشارهاي خود را ادامه خواهند داد، تصريح كرد: دشمنان ايران اسلامي فشار و تهديد عليه انقلاب اسلامي ايران را برنامه‌ريزي كرده‌اند و اين فشارها و تهديدات در نزديكي انتخابات‌ تشديد مي‌شود، چرا كه مي‌خواهند بدانند آيا مي‌توان در عزم ملت ايران تغيير جدي ايجاد كرد يا خير؟
صدر با اشاره به سخنان بوش مبني بر حمايت از گروهي خاص در ايران، لبنان و سوريه، اظهار داشت: هر گروه وفادار به نظام اسلامي بايد از اين اعلام حمايت بوش ابراز برائت مي‌كرد ولي متأسفانه برخي گروه‌هاي سياسي واداده و مرعوب در داخل كشور از اين حمايت‌ها بدشان نمي‌آيد.
وي موضوع احتمال صدور قطعنامه عليه ايران را نيز اقدامي از سوي دشمنان براي تحت تأثير قراردادن انتخابات در ايران دانست و گفت: اگر اين موضوع ربطي به انتخابات نداشت چرا مباحثي از اين قبيل را پس از انتخابات و در زمان‌هاي ديگر مطرح نمي‌كنند؟
دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به سخنان يكي از تئوريسين‌هاي جريان دوم خرداد در خصوص اقدامات اين جبهه در صورت پيروزي در انتخابات مجلس هشتم، گفت: اين فرد گفته است كه اگر در انتخابات پيروز شوند دولت را از صدر تا ذيل عوض كرده، در منطقه آرامش ايجاد مي‌كنند و سوم اينكه كشف حجاب خواهند كرد.
صدر تصريح كرد: بايد در قبال سخنان اين فرد گفت كه مگر ما به كشورهاي منطقه لشگركشي كرده، به كودكان و ناموس آنها تجاوز كرده‌ ايم؟ و مگر ما در منطقه، ناامني ايجاد كرده‌ايم كه بخواهيم در منطقه آرامش ايجاد كنيم؟
وي دخالت جمهوري اسلامي ايران در كشورهاي منطقه را دخالت معنوي، فكري و ايدئولوژيك عنوان كرد و افزود: امروز مردم كشورهاي منطقه و لبنان عاشق امام و مقام معظم رهبري هستند.
دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان اضافه كرد: مگر دولت فعلي با وجود برخي انتقادات و اختلاف سلايق موجود، چه اشكالي دارد كه بايد صدر تا ذيل آن عوض شود؟ در حالي كه اين دولت آرمان‌هاي امام و انقلاب را زنده كرده و به صورت خستگي‌ناپذيري در حال خدمت به مردم است.
صدر خاطرنشان كرد: اين افراد ساختارشكني‌ها در مجلس ششم را مي‌خواهند از نو انجام دهند، در حالي كه همفكران وي با تحصن خود در مقابل نظام ايستادند.
وي در خصوص سخنان فرد ياد شده مبني بر اعمال كشف حجاب در صورت پيروزي در انتخابات مجلس هشتم، گفت: كشف حجاب نه تنها در جمهوري اسلامي افتخار نيست، بلكه نشانه انحطاط نيز هست؛ ضمن اينكه اين كار اقدام روشنفكرانه‌اي نيست چراكه اين كار را يك فرد بي‌سوادي كه خواندن و نوشتن نيز بلد نبود در كشور انجام داد.
دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به غائله 18 تير سال 78، اظهار داشت:‌ در آن زمان وزراي دولت وقت كار را واداده بودند و به همين دليل جريان از مسير خود خارج شده بود و كاخ سفيد هم مدام اطلاعيه مي‌داد كه كار رژيم ايران تمام است، اما با يك سخنراني كوتاه مقام معظم رهبري، مردم در 23 تير به خيابان‌ها آمدند و غائله را پايان دادند.

صدر در بخش پاياني سخنان خود در پاسخ به سؤالات دانشجويان حاضر در اين جلسه راجع به سرليست اصولگرايان در تهران و شهرستان‌ها گفت: هنوز در خصوص سرليست بحث نكرده‌ايم و هيچ مصوبه‌اي در اين باره نداشته‌ايم اما احتمالاً‌ چند نفري را براي سرليستي مطرح خواهيم كرد.

وي در پاسخ به سؤال ديگري در خصوص برنامه جبهه متحد اصولگرايان براي مجلس هشتم با اشاره به اينكه اين اولين دوره‌اي است كه يك جريان با برنامه وارد انتخابات مي‌شود، تصريح كرد: برنامه جبهه متحد اصولگرايان در جزواتي زيرچاپ است.
دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان خاطرنشان كرد: برنامه‌اي براي 4 سال كه مربوط به كارهاي حوزه مجلس است، تدوين شد كه قسمت‌هايي از آن در گذشته اعلام شده و به زودي چاپ آن تمام مي‌شود.

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا