(انتخابات مجلس هشتم 153)

ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اردكان دو اطلاعيه در تكذيب شايعه  رد صلاحيت تابش صادر نمود

يزدفردا :ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اردكان از ابتداي بهمن ماه تا كنون دو اطلاعيه در تكذيب خبر رد صلاحيت مهندس تابش صادر نموده است .

به گزارش خبر نگار يزدفردا اطلاعيه شماره 1 در تاريخ 4 بهمن ماه صادر كه متن كامل آن به شرح ذيل است :


همشهريان ارجمند ، مردم شریف حوزه انتخابیه اردکان :


در روزهاي اخير و در پي اعلام نتايج اوليه بررسي صلاحيت ثبت نام كنندگان جهت شركت در رقابت انتخاباتي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از سوي هيات اجرايي شهرستان اردكان ، شايعه اي فراگير و در عين حال كذب ، مبني بر رد صلاحيت جناب آقاي مهندس محمد رضا تابش نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي ، شهر را فرا گرفته و موجب نگراني شهروندان و ایجاد ابهام در ذهن مردم ارجمند حوزه انتخابیه شهرستان اردکان گردیده است .
گرچه مراجعات مكرر حضوري همشهريان به دفتر نماينده مردم و تماسهاي متعدد تلفني ايشان و پرسش در خصوص اين موضوع ، نشانگر علاقه مندي و ابراز لطف و عنايت ايشان نسبت به نماينده خود در مجلس شوراي اسلامي مي باشد ، اما از سوي ديگر به نظر مي رسد پخش چنين شايعاتي ، ريشه در تخريب و بداخلاقيهاي ناصواب انتخاباتي دارد كه متاسفانه اين روزها به اشكال مختلف رو به افزايش است .
ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اردكان ، ضمن تكذيب شايعه رد صلاحيت جناب آقاي مهندس تابش و قدرداني و سپاسگزاري از همه مردم شريف حوزه انتخابيه شهرستان اردكان ، مصرانه از برگزار كنندگان انتخابات در اين شهرستان ، اعم از فرمانداري ، هيات اجرايي ، هيات نظارت شوراي نگهبان و..... مي خواهد تا با بهره گيري از همه اهرمهاي قانوني ، ضمن برخورد با فضاي ناصواب شايعه سازي ، تخريب و بداخلاقيهاي انتخاباتي ، زمينه را براي برگزاري انتخاباتي سالم در شهرستان اردكان فراهم آورد .
بر اساس همين گزارش اطلاعيه شماره2  در تاريخ 15 بهمن ماه صادر كه متن كامل آن به شرح ذيل است :

همشهريان ارجمند ، مردم شريف حوزه انتخابيه شهرستان اردكان 

در آستانه هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و شور آفريني مجدد مردم آگاه ايران اسلامي ، اردكان عزيز نيز خود را براي حضوري آگاهانه و انتخابي برتر در روز 24 اسفندماه سالجاري آماده مي كند . اما آنچه بار ديگر مايه نگراني همه دلسوزان و علاقه مندان به پيشرفت و توسعه روز افزون اين ديار گرديده است ، رواج موج تازه اي از شايعه پراكني ، تخريب و جو سازيهاي ناصواب انتخاباتي در يكي دو روز اخير است . به نظر مي رسد ، آنانكه موجوديت خود را در ايجاد فضاي ياس در ميان مردم جستجو مي كنند و همواره به منظور كاهش مشاركت مردمي در انتخابات و در جهت پاشيدن بذر نااميدي در دل مردم ، به شايعه سازي و تخريب روي مي آورند ، اينبار نيز با رواج شايعه بي پايه و اساس و مغرضانه عدم تاييد صلاحيت جناب آقاي مهندس تابش ، سعي در دست يافتن به هدف نا مبارك خود به منظور جلوگيري از پيشرفت و توسعه اين ديار سرفراز دارند .
ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اردكان ، ضمن تكذيب اين شايعه ، وظيفه خود مي داند تا از همه محبتهاي بي شائبه و ابراز لطف و نگراني مردم شريف حوزه انتخابيه طي ديروز و امروز در اين خصوص قدرداني نموده و بر تداوم مسير پر افتخار توسعه و پيشرفت اردكان عزيز تاكيد نمايد . بدون شك ، كسانيكه خود را دلبسته به نظام ، انقلاب و ايران اسلامي و دلسوز براي شكوفايي و تحول روز افزون اين ديار مي دانند ، با تدبير و متانت و آرامش ، عرصه را براي هر چه باشكوهتر برگزار كردن انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي فراهم مي سازند .
ما ، همواره خود را ذره اي از اقيانوس موج خيز نجابت و بزرگواري مردم شريف شهرستان اردكان مي دانيم و با تكيه بر الطاف لايزال الهي و دعاي خير اين مردم ، در مسير اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و سربلندي و سرافرازي اردكان عزيز ، لحظه اي درنگ نخواهيم كرد .

خبر نگار ما در ادامه اين گزارش مي افزايد در هيچكدام از اطلاعيه هاي صادره در مورد  اعلام وضعيت مهندس تابش از نظر احراز صلاحيت كانديداتوري مجلس هشتم اطلاع رساني شفاف ننموده است و طبق شنيده هاي يزدفردا هيئت نظارت استان اعلام نظر رامنوط به نظر شوراي محترم نگبهان نموده است و اميد واريم در صورت اعلام وضعيت توسط دفتر محترم ايشان به صورت شفاف اطلاع رساني شود تا جلوي سوء استفاده احتمالي گرفته شود  .

 يزدفردا





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا