يزدفردا :باز هم رد صلاحيت! واكنش مهندس كلانتري است به اعلام نظر هيئت نظارت استان است (انتخابات مجلس هشتم 135)

به گزارش يزدفردا مهندس كلانتري در وبلاك خود آورده است :از پريروز و به ويژه از صبح ديروز تا كنون، تعداد زيادي از دوستان و بزرگواران و مردم شريف يزد در تماسهاي پياپي پيگير نتيجه بررسي صلاحيتها از سوي هيئت نظارت استان بودند.بايد به اطلاع اين دوستان برسانم كه طبق اطلاعات رسيده گويا هيئت نظارت اقدام به ردصلاحيت اينجانب كرده است، هرچند اين موضوع هنوز رسما از سوي فرمانداري به ما اعلام نشده است.
گويا ديگر دوستان مطرح استان نظير حجت الاسلام رضوي، دكتر توحيدي فر و آقايان فلاح و شريعتي نيز بار ديگر ردصلاحيت شده اند. برخلاف برخي شايعات، اين هيئت در خصوص نمايندگان كنوني استان در مجلس يعني آقاي تابش و نيز آقايان يحيي زاده و محصل همداني تصميم گيري نکرده كه به منزله تاييدصلاحيت اين افراد در اين مرحله به شمار مي‏رود.

در اين مقطع نيز لازم است از كليه دوستاني كه در اين مدت به اشكال مختلف اقدام به پيگيري و رايزني كردند، تشكر كنم.

به توصيه دوستان بار ديگر اعتراض خود را به هيئت نظارت مركزي ارائه خواهم كرد و به لطف خدا با ياري دوستان انشاءالله تا روز انتخابات به پيگيري ادامه خواهيم داد و در صحنه خواهيم ماند.

البته اطلاعات تفصيلي و تكميلي درباره اين موضوع و علل و حواشي آن پس از حصول به اطلاع مردم شريف و قدرشناس دارالعباده خواهدرسيد كه به نظر مي رسد براي آنان شنيدني باشد.
از خداي بزرگ مي خواهم اين بنده كوچك خود را در خدمت به مردم و وفاداري به ميراث گران سنگ امام و شهيدان توفيق دهد.

يزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا