تبلیغات زودرس کلانتری در بشارت نو (انتخابات مجلس هشتم 122)

سوالی کوچک از کلانتری استاندار اسبق یزد

سید حمید کلانتری، استاندار اسبق و جانشین سفید در یزد، که بدون داشتن سابقه فعالیت در وزارت کشور! با حمایت «مشارکت» از سازمان جنگلها و مراتع کشور به یزد آمد و چهارسال استاندار یزد «صنعتی» شد، و سفر به چهار قاره را با بودجه بیت المال، در کارنامه فعالیت خود در استانداری یزد ثبت نمود، و اینک ضمن فعالیت در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت، کاندیدای نمایندگی مجلس هشتم در یزد می باشد، در قسمتی از مصاحبه تبلیغاتی خود با هفته نامه بشارت نو، که مشخص نیست چقدر برای او هزینه داشته است!، برای دفاع از دولت خاتمی و تبلیغ خود، از حربه زیر سوال بردن دولت احمدی نژاد استفاده کرده، و با اعلام اینکه « عملکرد دولت نهم، خلاف شعار هفتاد میلیونی احمدی نژاد است» اینگونه می گوید: 

« نكته برجسته ديگر در دولت آقاي خاتمي، نگرش تخصصي(!) و شايسته سالارانه (!) در انتخاب مديران بود(!) كه منجر به استقرار(!) مديران باتجربه(!) و نسبتاً كارآمد(!) در مديريت‌ها شد( که نمونه بارزش در یزد، مدیریت کلانتری در استانداری و سید حسینی در گردشگری و اولیاء در کانون پرورش فکری کودکان بود!) و به ويژه در دوره دوم آقاي خاتمي، كشور بيشتر به سمت نظام مديريتي‌‌تر(!) و پيش رفت (!) و نگاه كار با برنامه‌ريزي(!) تقويت شد، كه به ترويج زمينه كارآمدي و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي و كاركردن با نظام برنامه‌ريزي را فراهم كرد. اوج اين رويكرد برنامه چهارم و سند چشم‌انداز بود كه ازسوي رهبرانقلاب ابلاغ شد. به هر حال مديراني كه در جايگاه‌هاي مختلف اعم از وزير(!)، معاون وزير(!) و استاندار(!) مستقر شدند، اكثرا تجربه (!) لازم را داشتند.» 

و اما! سوالی کوچک از کلانتری، استاندار اسبق یزد، آقای کلانتری! شما که مدام از قانون و تخصص و شایستگی و شایسته سالاری می گویید، با چه سابقه و تخصصی و بر اساس کدام شایستگی و توانمندی استاندار یزد شدید!؟ و مدیران استان و فرمانداران شهرستانهای مختلف یزد را با توجه به کدام تخصص و شایستگی انتخاب و معرفی کردید!؟

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا