واكنش رييس دانشگاه يزد به نامه رييس كل دادگستري استان به رييس قوه قضاييه (انتخابات مجلس هشتم 103)

به گزارش يزدفردا" درپي انتشار نامه رييس كل دادگستري استان يزد به رييس قوه قضاييه درباره راي صادره از شعبه 107 دادگاه جزايي يزد در تعدادي از سايتهاي خبري، از رييس دانشگاه يزد در خصوص برخي از مواردي كه در اين نامه به وي نسبت داده شده بود، سؤال شد .

بنا به همين گزارش "دكتر ميبدي در پاسخ به اين سؤالات اظهارداشت: ايام ، ايام انتخابات است و دامن زدن به اينگونه مباحث تنش زا مطمئناً در شآن هيچيك از مقامات مسؤول در نظام مقدس جمهوري اسلامي نبوده و نيست. مطمئن باشيد اين پرونده نيز مانند هر پرونده قضايي ديگر روند قانوني و عادي خود را طي خواهدكرد.

 وي با اشاره به مصاحبه مبسوطي كه در اين زمينه با خبرگزاري ايسنا و پايگاه خبري برنا انجام داده است افزود: در دنيا افتخارم اينست كه سالها در كنار رزمندگان اسلام با دشمنان اين مرز و بوم جنگيدم تا از قداست و حريم اين نظام مقدس و قواي سه گانه آن دفاع كنم .

دكتر ميبدي همچنين از نگارش نامه ي محرمانه اي كه يك شب پيش از برگزاري راهپيمايي اعتراض آميز دانشگاهيان به آگاهي كليه تشكلهاي فعال دراين دانشگاه رسيده بود، خبرداد و گفت: اين جانب در اين نامه، همگان را به حفظ آرامش و توقف اعتراضاتشان در آستانه انتخابات مجلس هشتم فراخوانده ام.

 وي اين اقدام را عامل مؤثري در ممانعت از گسترش دامنه ي اين اعتراضات توصيف كرد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا