(انتخابات مجلس هشتم 95)
يزدفردا به نقل از وبلاك مسئول دفتر اقاي تابش نماينده اردكان :در اولين ساعات از نخستين روز نام نويسي نامزدهاي انتخابات مجلس و با حضور در فرمانداري اردكان ؛
محمد رضا تابش ثبت نام كرد
محمد رضا تابش در نخستين روز ثبت نام از نامزدهاي هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، پس از حضور در بهشت شهداي اردكان و آرامگاه حضرت آيت الله سيد روح الله خاتمي (ره) ، ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي رفيع شهدا و اداي احترام به روح بلند آن عالم رباني ، در محل فرمانداري اردكان حاضر شد و به عنوان نامزد هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي نام نويسي كرد .
    b.JPG
تابش ؛ شب گذشته با قرائت قران مجید ؛ از خداوند متعال برای گام نهادن در مسیر انتخابات مجلس هشتم استعانت طلبید
وي پس از ثبت نام در گفتگو با خبرنگاران محلي و در تشريح انگيزه و هدفش براي اين حضور گفت : عليرغم دعوت ائتلاف اصلاح طلبان از من براي نام نويسي در حوزه هاي انتخابيه تهران و كرج ، از حوزه انتخابيه شهرستان اردكان ثبت نام كردم .نماينده مردم اردكان در مجلس با اشاره به دو دوره نمايندگي خود از حوزه انتخابيه شهرستان اردكان در مجلس شوراي اسلامي ، تصريح كرد : " همواره به چرخش قدرت اعتقاد داشته و دارم اما به خاطر دعوت همشهريان عزيز و مردم نجيب و خونگرم اردكان و اصرار نخبگان و متخصصان اردكاني و احساس اداي تكليف به اين ديار ، تصميم گرفتم تا مجددا از اردكان نامزد انتخابات مجلس شوم و در تداوم مسير فعهاليتهاي خود در دوره ششم و هفتم مجلس ، بار ديگر ديدگاهها و برنامه هاي خود را در معرض راي و نظر مردم شريف اردكان بگذارم .
   a.JPG
وی سپس بر بالین یکی از جانبازان سرفراز دیارمان حاضر شد و ضمن عیادت از وی ؛ خواستار دعای خیر برای پیمودن این مسیر شد 
تابش با اشاره به وظايف مسئوليت نمايندگي مردم در مجلس در ابعاد ملي و محلي ، خاطر نشان كرد : وظيفه خطير نمايندگي مردم در مجلس ايجاب مي كند تا نمايندگان مردم با بهره گيري به جا و از جايگاه خطير نمايندگي نسبت به وضع قوانين كار ساز و رفع مشكلات آحاد مردم و تلاش در تحقق مطالبات انها كمك كنند و بستر توسعه متوازن ، همه جانبه و پايدار كشور ، استان و حوزه انتخابيه خود را فراهم سازند . نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي ، خدمت صادقانه به مردم را فرصتي مناسب براي جلب رضايت خداوند دانست و تصريح كرد : به عنوان نماينده مردم در دوره هاي ششم و هفتم مجلس ، همواره در تحقق خواستها و مطالبات مشروع ايشان از هيچ كوششي فرو گذار نكرده ام و همواره سعي نموده ام تا موانع تحقق حقوق ملت شريف ايران را مرتفع نمايم .
       c.JPG
    تابش ؛ صبح امروز و پیش از ثبت نام ؛ بر مزار جد خود - حضرت آیت الله خاتمی - حاضر شد و از روح بلند او مدد گرفت
وي ابراز داشت : " خوشبختانه حجم تلاشها و حركتهاي صورت گرفته در مسير توسعه ، آباداني و تحول در اردكان و زير ساختهاي ايجاد شده در منطقه طي سالهاي اخير به طور ملموس براي مردم قابل ارزيابي است ." تابش در پايان ابراز اميدواري نمود تا انتخابات پيش رو به صورت آزاد ، رقابتي و عادلانه و با حد اكثر حضور هوشمندانه مردم بر گذار گردد . وي خاطر نشان كرد : " همگان موظفند به نتيجه نهايي راي و نظر مردم شريف احترام بگذارند . "
   e.JPG
                          وی همچنین با حضور بر  سر تربت پاک شهدا ؛ یاد این گلگون کفنان تاریخ را گرامی داشت
  
گفتني است محمد رضا تابش متولد سال 1337 ، داراي مدرك تحصيلي فوق ليسانس  مهندسي منابع طبيعي و شاغل به تحصيل در دوره دكتراي تخصصي اين رشته ،  داراي سابقه 20 ماه رزمندگي در جبهه هاي حق عليه باطل مي باشد . وي فعاليت خود را در دوران پس از انقلاب با عهده دار شدن مسئوليت تشكيل جهاد سازندگي اردكان و بخشداري بخش ثلاث باباجاني در استان كردستان آغاز نمود . تابش همچنين مدتي به عنوان مسئول دفتر حضرت آيت الله خاتمي (ره) نيز در يزد انجام وظيفه كرد . در كارنامه كاري وي قائم مقامي دفتر رياست جمهوري وقت – جناب آقاي خاتمي – دو دوره نمايندگي مجلس شوراي اسلامي ( دوره هاي ششم و هفتم ) و رياست فدراسيون سواركاري كشور نيز به چشم مي خورد .
     f.JPG
تابش در فرمانداری اردکان مشغول پر کردن فرمهای مربوط به ثبت نام است . آبزن - مسئول ثبت نام نامزدهای انتخاباتی - نیز در این تصویر دیده می شود .
محمد رضا تابش در دوره ششم مجلس به عنوان عضو هيئت رئيسه ، انجام وظيفه مي نمود . وي هم اكنون به عنوان دبير فراكسيون خط امام ( ره ) – اقليت – و نايب رييس فراكسيون ورزش مجلس هفتم ، نمايندگي مردم شهرستان اردكان را بر عهده دارد .  
منبع : دفتر نماينده مردم شريف اردكان
http://zardog.persianblog.ir/1386_10_zardog_archive.html
يزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا