امام جمعه موقت يزد: بايد به برگزاركنندگان " اجلاس پاييزي " تسليت گفت(انتخابات مجلس هشتم 71 )

يزدفردا :امام جمعه موقت يزد گفت : بايد به برگزاركنندگان اجلاس خزان زده پاييزي تسليت گفت.

به گزارش ايرنا ، حجت‌الاسلام "محمد حسن معزالديني" در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر يزد با اشاره به اجلاس خزان زده پاييزي افزود : اگر آمريكا و رژيم صهيونيستي اين اجلاس را برگزار كردند تا چند نفر دور هم جمع شوند و عكس بگيرند چيز تازه‌اي نيست ، اما موفقيت در چنين جلساتي وجود ندارد.

وي اضافه كرد: جمع كردن تعدادي از سران كشورهايي كه نوكري آمريكا را مي‌كنند و اختياري از خود ندارند ، هنر نيست.

معزالديني گفت: اما اگر اين همه تبليغات كردند كه اجلاس برگزار كنند و اراده ملت‌ها را عوض كنند به آرمان خود نرسيده‌اند چرا كه ملت‌ها بيدارند و اجازه دخالت در امور كشورشان را نمي‌دهند.

وي در بخش ديگري با گراميداشت شهادت آيت‌الله مدرس و روز مجلس ضمن اشاره به اين گفته مرحوم مدرس كه " سياست ما عين ديانت ماست "، اظهار اميدواري كرد كه سياست و سياستمداران با اين محور باشند.

خطيب موقت جمعه يزد، با بيان اينكه حكومت ديني مي‌خواهيم نه دين حكومتي، دورانديشي مدرس را يادآور شد و از نمايندگان مجلس خواست در تصويب لوايح و قوانين اين امر را مد نطر قرار دهند.

معزالديني اضافه كرد: نمايندگان در تصويب قوانين دور نماي اجراي آن در كشور را در نظر بگيرند و تدبير لازم نسبت به لوايح داشته باشند.

وي همچنين ، با اشاره به انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي از نامزدها و طرفداران آنها خواست ، به بيان نقاط مثبت بپردازند چرا كه حمله به عقايد موجب تنش در جامعه مي‌شود

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا