دكتر پاكنژاد نماينده مردم يزد و صدوق:شهرستان يزد نيازمند دو نماينده است(انتخابات مجلس هشتم48 )
يزدفردا :نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي عنوان داشت: شهرستان يزد با بيش از يك ميليون جمعيت، شامل 500 هزار نفر در يزد و صدوق و 500 هزار نفر پراكنده نيازمند دو نماينده است.

سيد عباس پاكنژاد  اظهار داشت: 6 ماه پيش طي نامه‌اي به وزير كشور اين مسئله را كه يزد نياز به بيش از يك نماينده دارد، عنوان كردم و اين موضوع را با استاندار نيز هم كتبا و هم شفاها در ميان گذاشتم.

وي افزود: در پاسخ به اين سوال من عنوان شد كه هر ده سال يكبار اين قوانين قابل تغيير است و هم اكنون دو سال ديگر به اتمام ده سال باقي مانده است.

پاكنژاد مكانيزه شدن انتخابات را مانع بروز هر گونه تخلف و تقلب برشمرد و افزود: اين كار خود باعث منظم شدن انتخابات شده و راي افرادي به خودي خود شمارش مي‌شود.

وي در خصوص تغيير تقسيمات حوزه‌هاي انتخابيه اعلام داشت: اين كار نيازمند مصوبه هيات دولت است.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي در خصوص وسعت حوزه انتخابيه ابركوه، بافق، خاتم و مهريز عنوان كرد: ملاك تعيين تعداد نماينده وسعت حوزه انتخابيه نيست و تنها به جمعيت حوزه بستگي دارد و نماينده اين حوزه نيز بنا به جمعيت آن تعيين شده است.

دكتر پاكنژاد در پايان ويژگي‌هاي شاخص كانديداي نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي را زمان سنج بودن وي و وفق دادن خود با سياست‌ زمان عنوان كرد.

يزدفردا :لازم به ياد اوري است كه در زمان اضافه نمودن نمايندگان و اختصاص يك نماينده به شهر اردكان ،در زمان دولت اصلاحات ،جناب دكتر پاكنژاد نماينده مردم يزد و صدوق بودند .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا