پشت پرده انتخابات(7) (انتخابات مجلس هشتم46 )

،مهندس كلانتري در واكنش به خبر يزدفردا :

موضوع و محتوا و اصل تشكيل چنين جلسه‌اي را تكذيب مي نمايم.

 

يزدفردا :در پي انتشار خبر"حضور بيطرف در انتخابات وترك جلسه مشاركتيون توسط مهندس كلانتري "در يزدفردا مهندس كلانتري طي ياد داشتي اصل خبر فوق را تكذيب نمودند .

عين مطلب ارسالي مهندس كلانتري

سايت محترم يزدفردا
با سلام،،،
خبر آن سايت در تاريخ 14/7 در ارتباط با حضور اينجانب در جلسه‌اي كه در ارتباط با انتخابات مجلس درج شده بود، به طور مشخص ،موضوع و محتوا و اصل تشكيل چنين جلسه‌اي را تكذيب مي نمايم. شايسته است براي درج اخبار و جلوگيري از توسعه اخبار ناموثق، بررسي و دقت بيشتري معمول فرمائيد.
با تشكر- كلانتري
17/7/86

توضيح يزدفردا :درج اخبار پشت پرده در يزدفردا براساس اخبار وشنيد ه هاي پشت پرده انتخابات و در جهت اطلاع رساني به افكار عمومي بوده و آمادگي خود را جهت درج جوابيه هاي افراد، احزاب و گروهها اعلام نموده و به خود حق اصرار بر روي صحت اخبار را نداده و تنها به انعكاس اخبار موجود در جامعه و واكنشهاي مرتبطين با اخبار اقدام خواهيم نمود .و انشالله كه دوستان بزرگوار سياسي در صورت انتشار برخي از اخبار كه مستند سازي آنها غير ممكن مي باشد ما را ياري داده تا حداكثر شفاف سازي انجام شود.

در پايان از برادر بزرگوار مهندس كلانتري به خاطر تماس ايشان واحترام به افكار عمومي تشكر مي شود و به تذكر ايشان نيز حتما بيش از پيش عمل خواهيم نمود .

يزدفردا  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا