باز دوباره، تخریب صدوقی آغازشد (انتخابات مجلس هشتم 28)
«بازتاب» و کاشت تخم نفاق در یزد

رو در رو قراردادن صدوقی و فلاح زاده، در دستور کار «فرصت طلبان» قرار گرفت .اصلاح طلبها هرکجا کم می آورند، ازصدوقی خرج می کنند!
صدوقی، با فلاح زاده مخالف است؟!

بعد از آنکه همزمان با شروع کارعاصی دراستانداری یزد، تومار و شبنامه هایی برای تخریب صدوقی، تهیه و بنوعی با هجومی برنامه ریزی شده، صدوقی رو در روی عاصی قرار داده شد، اینک و درحالی که صدوقی، با قدردانی از عاصی! در پنجمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان يزد ، شفاف و بی پرده در رابطه مسئله انتخاب استاندار جدید یزد گفته بوده است« رسم من براین نبوده که فردی را برای تصدی مسئولیتی انتخاب و معرفی کنم» و ضمن انتقاد ازآشفته کردن جو استان توسط گروهها و اینکه « افراد و اشخاصی بعنوان قدرت در سایه خواست هایی را بر مسئولین کشور و استانی تحمیل می کنند» با اشاره به این مسئله که «با هیچ مسئول کشوری دررابطه با انتخاب استاندار مشورتی نداشته و امیدوارم فردی قوی انتخاب شود» متذکر شده بود« بعنوان یک طلبه، و در جایگاه حقوقی بعنوان نماینده مقام معظم رهبری بر خود فرض و واجب می دانم که ازفرد (استاندار) منتخب حمایت کنم. هرچند درطول این مدت و خدمت دولت های مختلف نشان داده ام»

سایت بازتاب که فرزند استانداراسبق یزد در آن فعالیت و نقش دارد، و قبل از انتخاب استاندار جدید یزد و در حمایت از نبوی زاده (معاون عمرانی کلانتری) ، نامه مجمع نمایندگان استان را با جهت گیری خاصی برای استاندار نشدن «فلاح زاده» درج کرده بود، بعد از انتخاب فلاح زاده بعنوان استاندار جدید یزد، و در حالیکه دکتر سید عباس پاک نژاد، و یحیی زاده، و محصل همدانی و حسن خانی، نمایندگان مردم «یزد» و «میبد» و «بافق» و «طبس» در مصاحبه با ایسنا منطقه یزد، حمایت خود از فلاح زاده را اعلام کرده، و تنها تابش، نماینده «اردکان!» منفعلانه و تند، از انتخاب فلاح زاده انتقاد کرده است، عصبانی از انتخاب فلاح زاده، در راستای ایجاد نفاق و فتنه گام برداشته و می نویسد

« انتصاب استاندار يزد خلاف نظر نمايندگان و نماينده رهبري»

بالاخره در نشست ديشب وزيران، محمدرضا فلاح‌زاده ابرقويي، به عنوان استاندار جديد يزد معرفي شد.

اين امر درحالي رخ مي‌دهد که چند روز پيش نمايندگان استان يزد در مجلس شوراي اسلامي به رئيس‌جمهور پيشنهاد کرده بودند، سرپرست کنوني استانداري (نبوي‌زاده) به عنوان استاندار برگزيده شود. نمايندگان در اين نامه همچنين آورده بودند: «با توجه به تاکيد بسياري از آگاهان و دلسوزان و ائمه جمعه، بويژه نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه يزد مبني بر مجرب بودن و بومي بودن استاندار يزد، ضمن احترام به ساير گزينه‌هاي احتمالي و حمايت از معاونت‌هاي مطرح استاندار، معاون محترم عمراني جناب آقاي مهندس نبوي‌زاده را كه بيشترين حضور و تجربه را در استانداري دارند، جهت اين مسئوليت خطير پيشنهاد مي‌كنيم».

حجت‌الاسلام صدوقي، نماينده ولي فقيه در استان يزد هم جمعه گذشته تلويحا با اين انتصاب مخالفت کرده بود. آخرين مسئوليت استاندار جديد يزد که اهل اين استان است، فرماندهي قرارگاه سازندگي کربلا بوده است

و در ادامه حرکت بازتاب، روزنامه اعتماد نیز، در ستون « پیدا و پنهان» 30 مرداد می نویسد:

مخالفت با استاندار يزد

شنيديم انتصاب استاندار يزد مخالفت هايي در بين نمايندگان مجلس و نماينده ولي فقيه در اين استان به همراه داشته است. محمدرضا فلاح زاده ابرقويي در حالي به اين سمت منصوب شد که صدوقي امام جمعه يزد تلويحاً با اين انتصاب مخالفت کرده بود و نمايندگان مجلس نيز نبوي زاده سرپرست استانداري را براي اين مسند پيشنهاد داده بودند.

و اما! سایت بازتاب و روزنامه اعتماد چگونه فهمیده اند، که نماینده ولی فقیه در استان یزد و نمایندگان مردم یزد در مجلس با فلاح زاده مخالف هستند؟! کجا و چگونه صدوقی مخالفت خود را با فلاح زاده اعلام کرده، و مهمتر از همه اینکه، خبرنگار بازتاب و اعتماد در یزد چه کسانی می باشند؟!

اینک در آستانه انتخابات مجلس هشتم، جریانی «سپید» که بنوعی تحت حمایت نماینده مردم اردکان در مجلس می باشد، برای مطرح نگشتن قضیه حوزه انتخابیه اردکان! تصمیم دارند تا صدوقی را مخالف فلاح زاده نشان داده، و در روبروی هم قرار دهند، و اما بر صدوقی است، تا شفاف و بی پرده، نظر خود را در رابطه با فلاح زاده اعلام کرده، و پایان سناریوی نفاق را قبل از تبدیل به فتنه شدن رقم زند.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا