معاون سياسي امنيتي استانداري يزد : تعامل و هماهنگي احزاب و تشكل هاي سياسي استان در آستانه انتخابات مجلس هشتم يك ضرورت است(انتخابات مجلس هشتم 26) .

به گزارش يزدفردا به نقل از  روابط عمومي استانداري يزد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد در كارگروه سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي برگزاري جلسات مشترك و مشورتي بين سران ، احزاب و تشكل هاي سياسي را يك ضرورت عنوان و تائيد كرد : به منظور بهره گيري از ظرفيت ها و پتانسيل هايي كه در تشكل ها و احزاب وجود دارد نياز به برپايي جلسات مشترك به منظور هماهنگي در برپايي انتخابات و جشن هاي شعبانيه با همكاري اين تشكل ها داريم .

عبدالرسول دوران اولويت بندي برنامه هاي كارگروه سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي را بسيار حائز اهميت دانست و افزود اعضاي اين كارگروه و ساير دستگاه هاي اجرايي استان موظف هستند كه با همكاري يكديگر تمام ظرفيت ها و توانايي هاي خود را براي اجرايي شدن اولويت هاي مشخص شده دراستان به كار بگيرند .

وي اهداف و اقدامات انجام شده كارگروه اتحادملي و انسجام اسلامي را مثبت ارزيابي و اضافه كرد : با تقسيم كاري كه در بين دستگاه هاي اجرايي استان انجام شد توفيقات خوبي عايد استان و عموم اقشار جامعه شد و تاكنون گام هاي موثري در جهت پيشبرد اهداف مقام معظم رهبري در راستاي اتحاد ملي وانسجام اسلامي در استان برداشته شده است .

عبدالرسول دوران رئيس شوراي اطلاع رساني استان انتشار اخبار مربوطه به عملكرد دولت در مطبوعات و رسانه ها را نياز اساسي استان و كشور اعلام و خاطر نشان كرد : به زودي بك نشست مشترك با اصحاب رسانه در استان برپا مي كنيم تا با چالش هاي اطلاع رساني در استان آشنا شويم و با برطرف كردن اين مشكلات علاوه بر انعكاس عملكرد گسترده دولت بر مردم اعتماد مردم به دولت مردان بيش از پيش افزايش دهيم .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا