دلایل پزشکی، علت تغییر مجری «کوله پشتی»
برنامه امشب «کوله پشتی» که از شبکه سوم سیما پخش شد، امیر حسین مدرس، مجری جدید این برنامه دلیل عدم حضور حسنی را تجویز پزشک، جهت بهبود بیماری وی بر شمرد. کوله پشتی دو هفته پیش با دعوت از سردار رادان و با لحن صریح مجری، مورد توجه ویژه ای قرار گرفت.

برنامه ديشب  و امشب «کوله پشتی» بدون حضور مجری همیشگی آن، فرزاد حسنی به روی آنتن رفت.
به گزارش «يزد فردا به نقل از فردا »، امیر حسین مدرس، مجری جدید این برنامه دلیل عدم حضور حسنی را تجویز پزشک، جهت بهبود بیماری وی بر شمرد.

اين اتفاق كه شب گذشته در برنامه «كوله پشتي» شبكه سه سيما رخ داد، توسط مدرس غيرمترقبه خوانده شد؛ چرا كه به گفته‌ وي، خودش هم تا يك ساعت و نيم قبل از آغاز برنامه‌ «كوله‌پشتي» نمي‌دانسته كه قرار است جايگزين فرزاد حسني شود.

اميرحسين مدرس هم‌چنين علت رفتن فرزاد حسني از برنامه‌ «كوله پشتي» را بيماري وي و توصيه پزشك به استراحت عنوان و ابراز اميدواري كرد: او به زودي از دام بيماري‌هايي كه در اثر اجراي يك برنامه زنده متوجه‌اش شده است، رها شود

شایان ذکر است، برنامه «کوله پشتی» که از 4 سال پیش تا کنون ادامه پیدا کرده است، در هفته های پیش با دعوت از سردار رادان و با لحن صریح مجری، مورد توجه ویژه ای قرار گرفت.

گفتنی است، پس از پخش این برنامه، شایعه ها در مورد اخراج حسنی بالا گرفت، خسرو نقیبی از نویسندگان این برنامه، پس از پخش مصاحبه با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در وبلاگ خود نوشته بود:



«اتفاقی که باید می‌افتاد، افتاد. گمانم باید ثابت می‌شد که حتی با «یک» برنامه‌ی نزدیک به آن‌چه می‌خواستیم می‌شود به صفحه‌ی اول روزنامه‌ها رفت و باید مشخص می‌شد فرق اجرای خوب و بد -به ویژه، جلوی یک میهمان مشترک با آن برنامه‌ی کذایی- چیست که به گمان‌م هردوش مشخص شد. فرزاد را چه دوست داشته باشید و چه نه، اجرای شب سی تیر در حافظه‌ی تاریخ ثبت شد و یک مقیاس در اجرای تلویزیونی به دست داد که چندان شیشه‌ای نیست و فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها بشکند. به قول نیما که کنایه می‌زند، «کم بود ولی خیلی خوب بود»...
«کوله‌پشتی» را با افتخار به فهرست کارهام اضافه می‌کنم. اصلا هم مهم نیست دوستان روشن‌فکرم در وبلاگ‌هاشان هیچ واکنشی -خوب و بدش را کار ندارم، هیچ واکنشی- به برنامه‌ی ما نشان ندادند و سعی کردند اصل اتفاق را با شعار «تلویزیون اصولا رسانه چیپی است» نادیده بگیرند. ما کاری را که باید، انجام دادیم. ری‌اکشن‌هاش را هم در وبلاگ‌های عمومی و خیابان‌ها دیدیم و در روزنامه‌های امروز. همین ما را بس. به شصت روزی که گفت‌م خدا به خیر کند، نرسید؛ ولی همین میزان هم کفایت می‌کرد برای وقوع «اتفاق».
«کم بود ولی خیلی خوب بود»...

پی‌نوشت:
تا این لحظه که این‌ها را می‌نویسم داستان تمام است. نه فرزاد برنامه را اجرا خواهد کرد، نه من و نیما رسول‌زاده که نویسندگان برنامه در این ده قسمت بودیم سر برنامه خواهیم رفت. گمان‌م داستان تمام شده است. بله. رفقای طرفدار تئوری توطئه، کوله‌پشتی و ما، حمایت می‌شدیم، حمایت شدیم، حمایت خواهیم شد.

پی‌نوشت ۲:
ورق کمی برگشت و فرزاد برنامه‌ی امشب را هم اجرا کرد. هنوز خودم هم نمی‌دانم بازی به چه شکل پیش رفت. فعلا روی آنتن هستیم. فعلا؛ و البته امیدوارم هزینه‌هاش خیلی زیاد نباشد...

پی‌نوشت ۳:
شرایط آروم‌تر شد. برنامه هم قراره ادامه پیدا کنه با فرزاد. ما هم احتمالا تا دو سه روز دیگه برمی‌گردیم هرچند نباید انتظار جنجال داشته باشید فعلا. باید همه‌چی منطقی‌تر بره جلو.»

امروز نیز روزنامه کیهان، به انتقاد از برنامه های صدا و سیما به خصوص لحن تند فرزاد حسنی در مصاحبه با سردار رادان، پرداخت.

آخرین خبر:

عدم حضور فرزاد حسني در برنامه‌ي زنده‌ «كوله ‌پشتي» در حالي شب گذشته اتفاق افتاد كه وي ساعت 23 و 30 دقيقه همين روز در كانال دو شبكه جهاني جام جم به اجراي برنامه‌اي زنده پرداخت.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا