جلسه جلوگيري از گسترش كالاهاي بي كيفيت و فاقد استاندارد در استان به رياست معاون برنامه ريزي استانداري يزد تشكيل شد .

به گزارش يزدفردا به نقل از استانداري يزد "در اين جلسه كه با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد مدير كل برنامه ريزي استانداري بررسي علت ارزان بودن كالاهاي وارداتي نسبت به برخي كالاهاي توليد داخلي را بسيار حائز اهميت برشمرد و گفت : بايد قيمت تمامي كالاها را به طور دقيق بررسي كنيم و عامل ارزاني كالاهاي سنگين و وارداتي را نسبت به كالاهاي مشابه توليد داخل ريشه يابي و برطرف كنيم .






عظيمي با اشاره به راه كارهاي مقابله با اين معضل اقتصادي در استان افزود : بايد جلوي صادرات غير قانوني و بدون مجوز به استان گرفته شود و با يك روند منطقي و حركت منسجم قانوني اين مشكل اقتصادي و اجتماعي را برطرف كنيم !!.

وي ارتقا سطح كيفي و كمي كالاهاي توليد داخل را يك ضرورت عنوان و تصريح كرد : بايد متوليان عرضه سياست و اقتصاد به طور دقيق در جريان كار قرار بگيرند و با معادل سازي صحيح اين مشكل را مرتفع سازند .

مدير كل دفتر برنامه ريزي استانداري يزد استفاده از نظرات كارآفرينان و صاحب نظران اقتصادي استان جهت بررسي راه كارهاي موثر در زمينه بالا بردن و ارتقا سطح كيفي و كمي كالاهاي ساخت داخل را بسيار موثر دانست و اضافه كرد : توليد در راستاي رقابت پذيري بيشتر كالاهاي داخلي و همكاري دستگاه هاي مربوط در فراهم كردن تمهيدات لازم در اين رقابت اقتصادي تاثير به سزايي در رشد اقتصادي استان خواهد داشت .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا