آینده مجلس شورای اسلامی درحوزه بافق کیست؟! ((انتخابات مجلس هشتم 20)

ياد داشت وارده

يك بافقي


حوزه انتخاباتی بافق از بزرگترین حوزه های انتخاباتی مجلس می باشد که به دلیل محروم بودن این منطقه مورد بی مهری حکومت قرار گرفته است.استان یزد در حال حاضر 4.5 نماینده در مجلس دارد که شامل آقایان پاکنژاد شهرستان یزد- یحیی زاده میبد و تفت- تابش اردکان - محصل بافق،ابرکوه، مهریزو خاتم -و نیمی از نماینده طبس می باشد.
متاسفانه حوزه ای که بافق در آن قرار دارد شدیدا مورد ظلم حاکمان واقع شده است و در صورتی که تا دو ماه آینده نمایندگان مجلس در این زمینه فکری ننمایند باید سالها بافقی ها حسرت نماینده ای در مجلس را بخورند.
اولین نماینده بافق که مدت8 سال بافق را به عقب برگرداند کسی نبود جز آقای ..... که خدا می داند چقدر در حق این مردم کوتاهی نمود. برترین واندیشمند ترین فردی که دیگر هیچ گاه مردم بافق به تصور نخواهند دید آقای دکتر فرزاد بود که هرکجا هست خدا به سلامت دارش وی دومین فردی می باشد که وظیفه قانونگداری دراواخر دوران جنگ به وی سپرده شده بود. حس ناسیونالیستی مردم بافق برای اولین باردر زمستان سال 1370 با رای 12000 تایی به آقای کریم زاده گل کرد. متاسفانه آقای کریم زاده با .......رایی که به وی دادند زمینه ساز ورود آقای محصل همدانی به مجلس و شروع پس رفت مجدد مردم بافق گردید و از راهیابی مرتضوی به مجلس جلوگیری نمود.
متاسفانه در سال 1374 با ........توسط موتلفه بافق شرایط را برای تصاحب مجدد محصل همدانی فراهم نمود. در سال 1378 آقای مرتضوی به عنوان نماینده منطقه به مجلس راه یافت. وی برای رشد و تعالی این منطقه بسیار زحمت کشید آقایان مهندس دهستانی ، مسعود شریعتی ، مهندس تشکری از یادگار های وی بود آقای مرتضوی مرد اندیشمند و بی توقعی بود سالها زحمت کشید ولی مردم این دیار نیز در حق وی کوتاهی نموده و موجب شد در سال 1382 در رقابتی ناعادلانه شکست بخورد و عطای خدمت را به لقایش ببخشد.

یکی از عوامل عدم کسب رای حضور آقای دکتر شیخ شاب در آن انتخابات بود. ................. فامیل واقعی وی دانشور است و یک بافقی اصیل و دارای خصوصیات بسیار والایی می باشد. وی به تفکرات راست گرایش دارد و در انتخابات گذشته فقط برای تخریب مرتضوی و عدم کسب رای وی و پیروزی قاطع محصل همدانی به صحنه آمد.مردم شهر بافق به هیچ وجه به آقای محصل همدانی رای نمی دانند ولی به یک بافقی حتی اگر بی سواد یا حزبی باشد توافق دارند.

 به هر حال در آن انتخابات آقای دکتر شیخ شاب با رای 16000 تایی خویش نشان داد که حداکثر ظرفیت رای بافقی ها در صورتی که به طور کامل متحد گردند و رقیب بافقی نداشته باشند 16000 رای می باشد و با این رای قادر به پیروزی نخواهند بود و باید منتطر بمانند تا همواره محصل همدانی بر اریکه قدرت سوار و امثال ت... و حسن ....روزگار به کامشان باشد.

ولی درانتخابات مجلس که در 25 اسفند سال 1386برگزار می گردد چه کسانی شانس پیروزی دارند

يك بافقي

يزد فردا :  از همه كاربران محترم براي چندمين بار درخواست مي كنيم در ارائه مطالب خود از افترا و بكار بردن كلمات نامناسب در مورد اشخاص جدا خوددار فرماييد تا همچنان يزد فردا فضايي باشد براي مطرح شدن انديشه ها و درد دلهاي افراد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا