آموزش‌كارگزاران برگزاري‌انتخابات مجلس‌هشتم دردستور كار وزارت‌كشورقرارگرفت(انتخابات مجلس هشتم19)


يزدفردا "مدير كل انتخابات وزارت كشور اعلام كرد كه آموزش كارگزاران برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در دستور كار اين وزارتخانه قرار گرفت.
به گزارش يزدفردا به نقل از وزارت كشور، " علي‌اصغر كارانديش " افزود:برنامه آموزش نيروهايي را كه از طرف وزارت كشور در برگزاري انتخابات دخيل هستند، پيگيري مي‌كنيم و در اين راستا كتابچه آموزشي برگزاري انتخابات را بزودي تهيه و در اختيار كارگزاران اجرايي انتخابات قرار خواهيم داد.
وي با اشاره به موضوع "اتوماسيون و كارهاي اداري برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس "، افزود: بحث اتوماسيون در اين انتخابات، بحث مهمي است كه بايد نيروهاي وزارت كشور اعم از معاونين‌استانداران، فرمانداران، بخشداران و نيروهايي كه درشعب برگزاري، مراحل اجرايي اين‌انتخابات را انجام مي‌دهند، نسبت به آن ( اتوماسيون ) آشنايي لازم و كافي را داشته باشند.
مديركل انتخابات وزارت كشور با بيان اينكه "نرم افزار جامع انتخابات" در حال آماده شدن است ، تصريح كرد : قرار است در آينده نزديك، با هماهنگي مراجع ذيصلاح، تمامي اطلاعات مربوط به برگزاري انتخابات ، از " دستي " ، به " رايانه‌اي " تبديل شود.
كارانديش در بخش ديگري از گفت‌وگويش با ايرنا، خطاب به مديراني كه براي نامزدي در انتخابات مجلس هشتم از پست خود استعفا داده‌اند، گفت: اين افراد به هيچ عنوان نبايد در پست خود شاغل باشند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا