سرشاخه‌هاي اصلي گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي نابود شده‌اند (انتخابات مجلس هشتم 6)

-اما احتمال زياد اواخر اسفند ماه امسال (86) يا اوايل فروردين سال آينده (87) انتخابات برگزار شود

خبرگزاري فارس: مديركل روابط عمومي وزارت كشور تصريح كرد: با همكاري وزارت اطلاعات گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي كنترل و سرشاخه‌هاي اصلي اين گروه نابود شده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس مجتبي ميرعبدالهي مديركل روابط عمومي وزارت كشور، امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در همدان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس با بيان اينكه اين گروهك در ابتدا يك گروه راهزن بوده است، تصريح كرد: اين گروه در ابتداي فعاليت مورد توجه سرويس‌هاي امنيتي خارج از كشور قرار گرفته و به عنوان يك صداي مخالف در كشور عليه نظام و دولت به فعاليت مي‌پرداخت.
ميرعبدالهي با بيان اينكه با درايت وزارت اطلاعات از ابتدا اين گروهك تروريستي كنترل شد اظهار داشت: كليه تحركات اين گروهك شناسايي و دستگاه امنيتي به طور كامل آنها را كنترل كرده و زير نظر دارد.
وي در خصوص اظهارات وزير كشور مبني بر همكاري ريگي با عناصر دوم خردادي در گذشته گفت: وزير كشور در آن گفتگو به تحليل روند تشكيل گروهك تروريستي عبدالمالك پرداخته و قصد اتهام به دولت قبلي را نداشته است.
وي همچنين در خصوص زمان انتخابات مجلس هشتم گفت: هنوز به طور دقيق زمان انتخابات مشخص نشده اما احتمال زياد اواخر اسفند ماه امسال (86) يا اوايل فروردين سال آينده (87) انتخابات برگزار شود.
وي كه پيش از اين مصاحبه در جمع مديران روابط عمومي دستگاه‌هاي مختلف استان همدان حضور يافته بود همچنين يادآور شد: 27 ارديبهشت ماه به عنوان روز ملي روابط عمومي تعيين شده و در اين روز، همايشي با حضور رئيس‌جمهور و پيام مقام معظم رهبري برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا