انتخابات مجلس شوراي اسلامي دوره هشتم در راه است (انتخابات مجلس هشتم 2 )

حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي با بيان اين‌كه در سال گذشته سلسله حوادثي داشتيم كه در اين 28 سال هيچ سابقه‌اي نداشت، خاطرنشان كرد: در اولين گامي كه در حزب برداشته‌ايم، پس از آن كه گزارش‌هايي از دفاتر شهرستان‌ها دريافت كرديم و البته خود آنها نيز آرام آرام مقدمات را فراهم مي‌كنند، ستاد انتخابات را با چند نفر از نيروهاي خوب تشكيل داده و به دوستان خود نيز گفته‌ايم هنگامي كه در شهرستان‌ها و استان‌ها مي‌روند، با هم‌حزبي‌ها، دوستان و همفكران صحبت كنند تا ان‌شاءالله بعد از تعطيلات، قضيه را به طور جدي پي‌گيري كنيم.

وي ادامه داد: بعد از تعطيلات با جدي‌گرفتن قضيه مقدمات را فراهم و با رايزني و گفت‌وگو با افراد تلاش مي‌كنيم امكاناتي را براي خود فراهم و ستادها را كم كم فعال كنيم.

كروبي تاكيد كرد: ما به هر جهت فعال و جدي هستيم.

دبير كل حزب اعتماد ملي در ادامه اظهار داشت: براي انتخابات مجلس كم كم به سمت رايزني و تلاش براي صلاحيت‌ها و اين كه موانع بر سر راهمان نباشد مي‌رويم، هم‌چنين تلاش مي‌كنيم ان‌شاءالله نهادهاي غيرمسوول وارد نشوند و انتخابات آزاد و خوبي كه در شأن جمهوري اسلامي است، برگزار شود.

كروبي با بيان اين كه در سال جاري يكي از فعاليت‌هاي حزب اعتماد ملي توسعه دفاتر است، تصريح كرد: در شرايط كنوني دفاتر ما در استان‌ها واقع شده لذا شهرها را شناسايي و حتي افرادش را نيز تعيين كرده‌ايم.

وي هم‌چنين به اهميت آموزش نيروها اشاره كرد.

يزد فردا -- ايسنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا